کد خبر : 1791024 | 18 آبان 1400 ساعت 10:48 | 53K بازدید | 46 دیدگاه

برگی از تاریخ 

پوکر خداداد عزیزی در پرسپولیس (عکس)

تیم های ایرانی در دهه 60و 70 بر اساس نقص قوانین در کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکنان کمکی در ترکیب تیم هایشان استفاده می کردند و در این بین خداداد عزیزی نقشی مهم در پرسپولیس داشت.

به گزارش "ورزش سه "، 25 سال قبل و در روز 18آبان سال 75 خداداد عزیزی فوروارد تند و تیز باشگاه بهمن فوتبال ایران که یار کمکی تیم پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا بود از دقیقه 65 به جای سید علی افتخاری در بازی پرسپولیس و الزورا وارد زمین شد تا با پیراهن سرخ پوشان در جام باشگاه های آسیا بازی کرده باشد.


نکته جالب توجه در این بین  حضور سید علی افتخاری به عنوان یار کمکی در استقلال است که در سال قهرمانی این تیم در جام باشگاه های آسیا و کسب ستاره دوم از استقلال رشت به عنوان یارکمکی به استقلال اضافه شد و بعد از شش سال به تیم پرسپولیس پیوست و با این تیم به مقام سومی رقابت های جام باشگاه های آسیا هم رسید.


پرسپولیس در آن سال با صعود از منطقه غرب آسیا به عنوان تیم اول به همراه الزورا عراق به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا رسید و با شکست دوباره الزورا با نتیجه 4بریک سومی آسیا را کسب کرد. 


خداداد عزیزی با زدن 4 گل برای پرسپولیس که یک گل آن برابر النصر عربستان ، دو گل برابر الریان و یک گل در نیمه نهایی برابر پوهانگ استیلرز کره بود نمایشی خوبی از خود در جام باشگاه های آسیا به جا گذاشت .

 

1662659

دیدگاه‌ها