کد خبر : 1791875 | 22 آبان 1400 ساعت 20:13 | 21.5K بازدید | 22 دیدگاه

کلین شیت مشترک رادو و لک برای پرسپولیس(عکس)

پرسپولیس امروز برای باز نشدن دروازه‌اش مقابل شهرخودرو صف آرایی کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین چالش‌های فنی این روزهای یحیی به خط دروازه این تیم مربوط می‌شود. سرخ‌ها در پنج سال قهرمانی خود با برانکو، کالدرون و یحیی آمار بسیار خوبی در خط دفاعی ثبت کردند و یکی از دلایل موفقیت این تیم انسجام دفاعی و کلین شیت‌های پر تعداد گلرها بود.

 

پرسپولیس پس از اینکه لیگ پانزدهم به خاطر گل‌های خورده زیادش فقط با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان قهرمان نشده بود روی ساختار دفاعی خود تمرکز ویژه‌ای داشت. طبیعی است که یحیی نیز بخواهد آمار خوب دفاعی را هرطور شده به تیمش بازگرداند و با ثبت کلین شیت، امتیازات از دست داده را جبران کند.

 

1664061

 

آخرین کلین شبت پرسپولیس به مرحله یک هشتم آسیا و مقابل استقلال تاجیکستان مربوط می‌شود و پس از آن پرسپولیس در بازی‌ مقابل تیم‌های الهلال، فولاد، نساجی، آلومینیوم و گل گهر موفق به کلین شیت نشده‌ و در پنج بازی رسمی آخر خود 7 گل دربافت کرده‌ است.

 

گل محمدی برای قطع این آمار بد و روند کلین شیت نکردن‌های پرسپولیس فضای رقابتی را برای لک و رادوشویچ ایجاد کرده و در بازی دوستانه امروز مقابل شهرخودرو که با تساوی بدون گل پایان یافت، به هر دو دروازه‌بان خود بازی داد که این دو گلر مشترکا در این مسابقه دوستانه کلین شیت کردند تا قرمزها گل نخوردن را پیش از آغاز دوباره لیگ تمرین کنند.

 

1664062

دیدگاه‌ها