کد خبر : 1792050 | 23 آبان 1400 ساعت 19:28 | 100.3K بازدید | 21 دیدگاه

ادعای تلگراف؛

مقصد بعدی مائوریسیو پوچتینو مشخص شد

بعد از شایعاتی که در روزهای اخیر وجود داشت، تلگراف نیز تایید کرد که منچستریونایتد مقصد بعدی مائوریسیو پوچتینو خواهد بود.

مقصد بعدی مائوریسیو پوچتینو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو هنوز تا سال 2023 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد اما نشریه تلگراف انگلیس مدعی شده که مقصد بعدی این سرمربی آرژانتینی از حالا مشخص شده و قرار است او دوباره به لیگ برتر بازگردد. این منبع مدعی شده که پوچتینو علاقه زیادی برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس دارد تا دوران خوش حضور در ساوتهمپتون و مهمتر از آن تاتنهام را تکرار کند.

 

 

1660894

 

 

پوچتینو در فصل 19-2018 به همراه تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت اما سال بعد از آن نتایج کابوس واری کسب کرد و این موضوع باعث شد که او جای خود را به ژوزه مورینیو بدهد. با این حال دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، بعد از رقم خوردن این اتفاق تاکید کرده بود که یکی از سخت ترین تصمیمات خود را اتخاذ کرده است.

 

با این حال همانطور که گفته شد بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی و حالا تلگراف، پوچتینو قرار است به لیگ برتر انگلیس بازگردد و هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد. اگرچه اوله گنار سولسشر همچنان هدایت شیاطین سرخ را برعهده دارد اما به نظر می‌رسد که با توجه به روند پر فراز و نشیب تیم تحت هدایت سرمربی نروژی، باید دیر یا زود جدایی او از یونایتد را قطعی تلقی کرد.

 

 

1657588

 

 

البته مسئله اصلی در مورد پوچتینو به زمان بازگشت او به لیگ برتر انگلیس و قبول هدایت شیاطین سرخ توسط این سرمربی مربوط می‌شود چراکه قرارداد وی با PSG تا 2023 اعتبار دارد؛ با این حال بر اساس ادعای منابع انگلیسی نهایتاً مقصد بعدی او منچستریونایتد خواهد بود.

دیدگاه‌ها