کد خبر : 1792262 | 24 آبان 1400 ساعت 21:55 | 35.2K بازدید | 6 دیدگاه

استیون جرارد در تمرین استون‌ویلا آفتابی شد (عکس)

استیون جرارد، سرمربی جدید استون ویلا، امروز برای اولین بار در تمرین این تیم حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد که فصل گذشته با باشگاه رنجرز دست به کار فوق العاده ای زده و این تیم را به مقام قهرمانی لیگ اسکاتلند رسانده بود، چند روز پیش به شکل رسمی هدایت استون ویلا را برعهده گرفت؛ تیمی که در این فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده و حالا هوادارانش امیدوار هستند که جرارد بتواند اوضاع استون ویلا را تغییر دهد.

 

 

1664800

 

1664802

جرارد در حالی امروز برای اولین بار در تمرین استون ویلا حاضر شد که تیمش روز شنبه در یک بازی حساس به مصاف برایتون خواهد رفت.

 

با این حال بسیاری معتقد هستند که استیون جرارد با انتخاب استون ویلا دست به یک کار ریسکی زده است. خود جرارد در این باره می گوید: "من می‌خواستم که از ابتدا شروع کنم و همه چیز را سر جای خود قرار دهم. در واقع من از همان ابتدا این مسئله را یاد گرفتم. از ابتدا با دوربین ها فاصله داشتم و هدایت تیم جوانان لیورپول را برعهده گرفتم که اتفاق بسیار خوبی برایم بود.

 

این به تجربیات من اضافه کرد تا بتوانم در جلسات تمرینی با آمادگی کامل حضور پیدا کرده و تیم را رهبری کنم. سپس فرصت حضور در رنجرز فرا رسید که مسلماً یک باشگاه بزرگ و نمادین محسوب می‌شود. من چالش و ریسک کردن را دوست دارم و این چیزی است که واقعاً مشتاق تجربه کردن آن هستم."

 

 

1664799

 

1664801

استیون جرارد با جدیت خاصی در تمرینات امروز حاضر بود که نشان می داد این سرمربی انگلیسی از چه انگیزه های زیادی برای موفقیت در استون ویلا برخوردار است.

 

جرارد در ادامه گفت: "فکر می‌کنم که این باشگاه برای من مناسب است چرا که هواداران بسیار پر شوری دارد. می‌دانم که در اینجا تقاضا و فشار زیادی برای پیروز شدن وجود دارد. این چیزی است که از 17-18 سالگی با آن زندگی کرده ام. وظیفه من این است که همه را دور هم جمع کنم و با یکدیگر متحد شویم. من معتقدم که می توانیم کارهای هیجان انگیزی را با یکدیگر انجام دهیم. من بسیار با انگیزه و جاه طلب هستم."

دیدگاه‌ها