کد خبر : 1792858 | 27 آبان 1400 ساعت 22:58 | 69.8K بازدید | 6 دیدگاه

زیدان در حال یادگیری انگلیسی؛ مقصد او یونایتد است؟

امانوئل پتی، هافبک سابق تیم ملی فرانسه، مدعی شده که زین الدین زیدان در حال یادگیری زبان انگلیسی است.

زیدان در حال یادگیری انگلیسی؛ مقصد او یونایتد است؟

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد آغاز ضعیفی در فصل جدید لیگ برتر داشته و پس از یازده بازی با 9 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در رده ششم جدول این لیگ قرار گرفته است.

شیاطین سرخ تا به حال چهار شکست را در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند و گفته می‌شود که اوله گونار سولسشر در آستانه اخراج از نیمکت این تیم است.

یکی از گزینه‌هایی که در چند هفته اخیر مدام از او به عنوان گزینه اصلی جانشینی سولسشر نام برده شده، زین الدین زیدان است.

حالا امانوئل پتی، هم بازی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه، مدعی شده که این مربی در حال گذراندن کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی است.

 

1643460

 

این هافبک سابق آرسنال به بوک میکرز گفت:« برقراری ارتباط بسیار مهم است، بنابراین اگر شما نتوانید در باشگاهی مانند منچستریونایتد به درستی ارتباط برقرار کنید، به مشکلی جدی دچار می‌شوید. من به گفته شده که او اخیرا شروع به یادگیری انگلیسی کرده، بنابراین فکر می‌کنم این اتفاقی مهم برای زندگی حرفه‌ای او باشد.»

پتی اضافه کرد:« با این حال من باور نمی‌کنم که او به منچستریونایتد نزدیک باشد. البته که او نام بزرگی در دنیای فوتبال به حساب می‌آید اما هرگز در لیگ برتر بازی نکرده و ارتباط بسیار کمی با این رقابت دارد. به همین دلیل من چنین شایعاتی را باور نمی‌کنم.»

زیدان پس از جدایی از رئال مادرید در پایان فصل گذشته لالیگا هنوز هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. برخی رسانه‌های فرانسوی پیش از این مدعی شده بودند که او قصد دارد تا پایان جام جهانی 2022 قطر صبر کند و پس از پایان قرارداد دیدیه دشان، جانشین این مربی روی نیمکت تیم ملی فرانسه شود.

دیدگاه‌ها