کد خبر : 1794192 | 03 آذر 1400 ساعت 22:11 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

طلسم عجیب اینتر باز هم پابرجا ماند! (عکس)

325 دقیقه است گلی در تقابل های متوالی دو تیم اینتر و شاختار دونتسک رد و بدل نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر تنها با یک امتیاز برتری نسبت به شاختار در رده دوم جدول قرار گرفته و پیروزی در دیدار امشب مقابل نماینده اوکراین شانس این تیم برای صعود را به شدت افزایش خواهد داد. نراتزوری در نیمه اول دیدار مقابل شاختار فرصت های فراوانی را از دست داد و اگر کمی با دقت عمل می کرد می توانست حداقل یک گل برتری راهی رختکن شود.

 

ادین ژکو و لائوتارو مارتینز در نیمه اول چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفته و ناکام بودند و به خصوص مهاجم بوسنیایی اینتر چند فرصت بسیار خوب را در مقابل تروبین، دروازه بان شاختار از دست داد تا دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل راهی رحتکن شوند و طلسم عجیب بسته ماندن دروازه اینتر و شاختار در یک سال اخیر حداقل برای 45 دقیقه دیگر نیز ادامه پیدا کند.

 

اینتر و شاختار در مرحله گروهی فصل گذشته نیز در دو دیدار مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که هر دو مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد و در نهایت نراتزوری با همین نتیجه در دیدار پایانی با لیگ قهرمانان وداع کرد. بازی رفت دو تیم در این فصل نیز با همین نتیجه به اتمام رسید و حالا این اتفاق در نیمه اول نیز تکرار شد.

 

جالب اینحاست در تابستان سال گذشته، نراتزوری در یک چهارم نهایی لیگ اروپا با پنج گل موفق به شکست شاختار شده بود، اما از آن دیدار به بعد هیچ گلی بین دو تیم رد و بد نشده است. البته اینتر در شش دیدار خود با شاختار در رقابت های اروپایی تاکنون شکست نخورده و در این مدت در پنج دیدار دروازه خود را بسته نگه داشته است.

 

1667762

 

1667760

 

1667761

 

1667764

 

1667763

دیدگاه‌ها