کد خبر : 1794965 | 08 آذر 1400 ساعت 10:24 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: این پیروزی را به برد 0-5 ترجیح می‌دهم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، مدعی شد که از برد 0-1 برابر تورینو بسیار لذت برده است.

مورینیو: این پیروزی را به برد 0-5 ترجیح می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، رم روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ ایتالیا به مصاف تورینو رفت و موفق شد با تک گل تامی آبراهام از سد این تیم عبور کند.

عملکرد رم در این بازی نشان می‌داد که آنها شیوه بازی دفاعی را در پیش گرفته و به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به تورینو روی ضدحملات هستند.

مورینیو پس از پایان بازی به DAZN گفت:« بله، این که در این بازی کمی دفاعی‌تر ظاهر شویم برنامه ما بود. مدافعان میانی آنها به صورت پراکنده قرار می‌گرفتند و پرس کردن آنها با استفاده از دو مهاجم کار ساده‌ای نبود. بنابراین ما باید صبوری به خرج می‌دادیم. من انتظار داشتم چند گل دیگر بزنیم، حتی با این که تورینو از نظر دفاعی بسیار قوی ظاهر شد.»

 

1661164

 

این مربی پرتغالی ادامه داد:« من پیروزی به این سبک را بسیار دوست دارم. از چنین بردهایی حتی بیشتر از پیروزی 0-5 لذت می‌برم چون این یعنی شما مجبور بودید تمام تلاشتان را به کار بگیرید و به عنوان یک تیم در کنار هم ضربه بخورید. وقتی برابر تیم‌هایی با یارگیری جدی بازی می‌کنید، نیاز به تحرک دارید. بنابراین بازیکنان ما باید در تمامی پست‌ها حاضر می‌شدند. با انجام این کار باعث می‌شدند که دیر یا زود، تیم حریف به اشتباه بیفتد.»

مورینیو اضافه کرد:« نکته مهم در چنین دیدارهایی این است که خوب دفاع کنیم، پس از آن در نهایت می‌توان به گل دست پیدا کرد. من این سبک پیروزی را دوست دارم. ما در دیدار برابر جنووا و زوریا بر بازی تسلط داشتیم اما شرایط این بازی کاملا برای ما متفاوت بود.»

دیدگاه‌ها