کد خبر : 1801300 | 09 دی 1400 ساعت 23:20 | 33.4K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ مبهم به احتمال انتقال مدافع بارسا به بایرن

مدیربرنامه سرجینیو دست پاسخ مبهمی به احتمال انتقال این ستاره آمریکایی به بایرن مونیخ ارائه داد.

پاسخ مبهم به احتمال انتقال مدافع بارسا به بایرن

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دست تابستان سال 2020 و از آژاکس راهی بارسلونا شد. او درخواست مستقیم رونالد کومان سرمربی بارسا بود و در نهایت توانست پیراهن بارسا را به تن کند. فصل اول حضور او در بارسا پرنوسان گذشت ولی در مجموع کادر فنی از این مدافع چند پسته آمریکایی رضایت داشت.

 

اما سرجینیو دست در این فصل هرگز نتوانسته روزهای خوبی را در بارسلونا سپری کند و اکثرا نیمکت نشین بوده است. از طرفی به نظر می‌رسد که سرمربی جدید بارسا یعنی ژاوی هرناندز نیز اعتقاد ویژه‌ای به این ستاره آمریکایی ندارد و شاید جذب دنی آلوز پا به سن گذاشته دلیلی برای اثبات این مسئله تلقی شود.

 

 

1584286

 

 

در واقع شواهد حاکی از آن است که ستاره آمریکایی به روزهای پایانی حضور در بارسلونا نزدیک شده و طی هفته‌های اخیر گفته شد که بایرن مونیخ به جذب سرجینیو دست علاقه زیادی دارد. در همین راستا تیس بلیمیستر، مدیر برنامه این بازیکن به شایعات انتقال او به بایرن واکنش نشان داده و می‌گوید: " او چندین خواهان دارد. دست قبلاً و در تابستان گذشته نیز پیشنهادات زیادی داشت اما مربی بارسا در آن زمان رونالد کومان بود که مصمم بود او را حفظ کند.

 

ما خواهیم دید که نهایتا چه اتفاقی رخ خواهد داد اما یک چیز واضح وجود دارد و آن هم این است که بازیکنی مانند سرجینیو دست مطمئناً گزینه های کمی برای انتقال با تیم های دیگر ندارد."

 

دیدگاه‌ها