کد خبر : 1803689 | 21 دی 1400 ساعت 14:56 | 4.4K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض رسمی آلومینیوم به اشتباهات داوری

باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به داوری‌های مسابقات اخیرش در لیگ برتر معترض شد.

اعتراض رسمی آلومینیوم به اشتباهات داوری

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که از ابتدای فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و در کنار آن، همواره جزو بالانشینان بوده و اکنون نیز در رتبه چهارم جدول ایستاده، معتقد است در صورت نبودن اشتباهات داوری می‌توانست جایگاه بهتری هم داشته باشد.

شاگردان رسول خطیبی در شرایطی در مسابقه اخیرشان مقابل پیکان به تساوی یک بر یک خارج از خانه رسیدند و صعود یک پله‌ای در جدول داشتند که در نیمه اول یک گل مردود به ثمر رساندند که همین اتفاق با اعتراض باشگاه آلومینیوم مواجه شده است.

 

باشگاه آلومینیوم اراک که از ابتدای فصل نسبت به داوری‌ها اعتراضی نداشته و موضع سکوت را در پیش گرفته بود، اکنون در اطلاعیه خود نوشته است:

«در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پیکان تهران، کمک داور اول در دقیقه۳۶ به اشتباه گل درست اسماعیل شریفات را آفساید اعلام کرد و مانع از این شد اراکی‌ها در همان نیمه اول به گل برسند.
 
بنابر نظر کارشناسان محترم داوری ازجمله آقایان محمد فنایی، ابراهیم میرزابیگی، علی خسروی، حسین زرگر و سعید مظفری‌زاده، تیم فوتبال آلومینیوم در دیدار با پیکان از اشتباه داوری متضرر شد و می‌توانست یک گل دیگر به ثمر رساند.

 

آلومینیوم اراک در چهار بازی حساس اخیرش مقابل نساجی مازندران، فجر سپاسی، گل‌گهر سیرجان و استقلال به‌طور مستقیم از اشتباهات داوری متضرر شد که متاسفانه این اتفاق در نتیجه مسابقات تاثیرگذار بود و این اشتباه برای پنجمین بازی و در در دیدار با پیکان هم ادامه پیدا کرد.»

دیدگاه‌ها