کد خبر : 1803769 | 21 دی 1400 ساعت 20:39 | 18.8K بازدید | 9 دیدگاه

دادرس: اسیر هیجانات نمی‌شویم

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌گوید که در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر، اعضای این کمیته اسیر هیجانات نخواهند شد.

دادرس: اسیر هیجانات نمی‌شویم
به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری جلسه بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان با حضور نماینده این باشگاه و سه باشگاه شاکی در پرونده اظهار داشت: ما فقط صحبت‌ها را در جلسه گوش کردیم و هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. اکنون هم نمی‌توانم ریز جزئیات جلسه را بگویم.
 

وی درباره اینکه آیا رأی کمیته انضباطی تأیید خواهد شد یا نه، گفت: اجازه ندارم صحبت کنم. هنوز هم رأی‌گیری و صحبت نشده است. ما فقط صحبت‌ها را گوش کردیم.

 

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که شاید بهتر باشد او بگوید در جلسه چه گذشته و چه اتفاقی رخ داده است، خاطرنشان کرد: خبر جعلی بدهیم؟ هیچ اتفاقی نیفتاده و ما فقط دفاعیات را گوش کردیم. ما 2 ساعت و 45 دقیقه صحبت‌ها را گوش کردیم. آقای صالحی سخنگو و رئیس کمیته استیناف است و در این مورد صحبت می‌کند.

 

دادرس در خصوص اینکه رأی پرونده چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: زمانی مشخص نیست. پرونده حساس است و باید دقیق جزئیات آن را بررسی کنیم.

 

این عضو کمیته استیناف درباره افراد حاضر در جلسه و اینکه آیا از کمیته بین‌الملل هم کسی در جلسه حضور داشته یا نه، اظهار داشت: هیچ کس از بین‌الملل نبود و فقط نماینده چهار باشگاه بودند.

 

وی درباره اینکه فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال گفته است انتظار دارد رأی کمیته انضباطی تأیید شود و همراه با فغان‌پور، معاون حقوقی باشگاه پیکان تأکید داشتند گل‌گهر سند جدیدی ارائه نکرده است، گفت: آقای سمیعی خودشان باید پاسخ بدهند و ما فقط گوش کردیم. اکنون هم اجازه نداریم چیزی بگوییم. قرار نیست در این پرونده مهم اسیر هیجانات شویم.

دیدگاه‌ها