کد خبر : 1805354 | 29 دی 1400 ساعت 11:57 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش بلندپروازانه بکام برای جذب سوارز

باشگاه اینترمیامی با ریاست دیوید بکام در تلاش است تا لوییس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، را به خدمت بگیرد.

تلاش بلندپروازانه بکام برای جذب سوارز

به گزارش "ورزش سه"، بکام در طول سال‌های اخیر سعی کرده با جذب بازیکنان درخشان و شناخته شده فوتبال اروپا، شرایط تیمش را بهبود بخشیده و جذابیت لیگ فوتبال آمریکا را افزایش دهد.

حالا سان خبر داده که بلیس ماتوییدی از این باشگاه آمریکایی جدا شده، چرا که اینترمیامی در تلاش است تا جایی را برای جذب سوارز در تیمش باز کند.

این باشگاه اجازه دارد که سه بازیکن درخشان در تیمش داشته باشد که دستمزدی بالاتر از دستمزد طبیعی سایر بازیکنان دریافت می‌کنند.

قرارداد این ستاره سابق بارسا در پایان فصل جاری با اتلتیکو مادرید به اتمام می‌رسد و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی خبر داده‌اند که بسیار بعید به نظر می‌رسد که این قرارداد تمدید شود.

 

1675338

 

از سوی دیگر آ.اس نیز مدعی شده که سوارز نیز علاقه زیادی به حضور در لیگ فوتبال آمریکا دارد و ترجیح می‌دهد دوران فوتبالش را در این کشور به پایان برساند.

او پیش از این در گفتگو با این روزنامه اسپانیایی اظهار داشت:« اگر بخواهم در سن 36 یا 37 سالگی به هر تیمی در آمریکای جنوبی برگردم، مردم از من انتظار دارند که مثل اواخر دهه 20 سالگی بازی کنم. بنابراین اگر نتوانم در بالاترین سطح بازی کنم، ترجیح می‌دهم که از انتقادهای غیرضروری جلوگیری کنم.»

سوارز درباره مقصد احتمالی خود اضافه کرد:« بنابراین ترجیح می‌دهم جایی بازی کنم که خوشحال و راحت باشم. همچنین می‌خواهم در لیگی باشم که همچنان بازیکن درخشانی به حساب بیایم و از بازی کردن لذت ببرم. بنابراین فکر نمی‌کنم به آمریکا جنوبی برگردم. اما آمریکا یا آسیا گزینه‌های خوبی برای 37 سالگی هستند.»

دیدگاه‌ها