کد خبر : 1625772 | 01 مرداد 1398 ساعت 21:27 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

هرنان پرز به الاهلی قطر پیوست؛

ستاره اسپانیول همبازی جدید امید ابراهیمی (عکس)

هرنان پرز وینگر 30 ساله تیم ملی پاراگوئه با تیم الاهلی به توافق رسید و فصل آینده همبازی امید ابراهیمی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الاهلی برای حضور پرقدرت در لیگ ستارگان آماده می شود. آن ها که برای رقابت با تیم هایی چون الریان، السیلیه و... مجبور به خرید ستاره های متعدد هستند، در جدیدترین اقدام خود هرنان پرز ستاره سابق تیم اسپانیول را به خدمت گرفتند.

 

هرنان پرز 30 ساله که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی پاراگوئه نیز محسوب می شود و در کوپا آمریکا نیز بازی کرد، با مدیران الاهلی به توافق رسید تا خرید بعدی این تیم باشد.

 

او سابقه بازی در تیم های آلاوس، اسپانیول، وایادولید، المپیاکوس، ویارئال و... را دارد. او بیشتر دوران فوتبال خود را در تیم دوم ایالت کاتالونیا یعنی اسپانیول سپری کرد. پرز همچنین بیش از 50 بازی در ویارئال انجام داد و با نزدیک به 200 بازی در لالیگا بازیکن باتجربه ای محسوب می شود.

 

پرز توانایی بازی در پست وینگر راست و چپ را دارد و بازیکن دو ملیتی اسپانیایی - پاراگوئه ای محسوب می شود. او که روزگاری حدود 3.5 میلیون یورو ارزش داشت، آخرین قرارداد خود با اسپانیول را با قیمت 1.2 میلیون یورو امضا کرد.

 

هرنان پرز که در لیگ قهرمانان نیز با پیراهن ویارئال بازی کرده بود، با سابقه قهرمانی در لیگ یونان به الاهلی ملحق شده و بی تردید یکی از جذاب ترین بازیکنان فصل آینده لیگ ستارگان قطر خواهد بود.

 

1421384

دیدگاه‌ها