کد خبر : 1614539 | 08 خرداد 1398 ساعت 16:55 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

واکنش باشگاه بارسلونا به شایعات بازگشت نیمار

شب گذشته رادیو راک 1 کاتالونیا خبری عجیب را منتشر کرد؛ تلاش بارسا برای بازگرداندن نیمار.

واکنش باشگاه بارسلونا به شایعات بازگشت نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان 2017 با انتقالی غیرمنتظره و 220 میلیون یورویی از بارسا راهی پاری سن ژرمن شد اما نتوانست در این تیم به آنچه می خواست برسد و اکنون به نظر می رسد قصد بازگشت به نوکمپ را دارد.

 

 

1409203

 

 

جراردو رومرو، روزنامه نگار RAC1 ادعا کرد که مذاکرات برای انجام این انتقال آغاز شده و نشریه دیاریو اسپورت هم این ادعا را ثابت کرده است. همچنین گفته می شود عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا، به عنوان بخشی از مبلغ انتقال راهی پاریس خواهد شد. آبی و اناری ها این بازیکن را بعد از فروش نیمار، به مبلغ 140 میلیون یورو از دورتموند خریده بودند.

 

امروز نشریه موندودپورتیوو به نقل از منابع نزدیک به مدیریت بارسلونا این شایعه را تکذیب کرد. طبق این گزارش، نه نیمار و نه باشگاه بارسلونا علاقه ای برای ارتباط مجدد ندارند. در بارسلونا فعلا برنامه های دیگری در اولویت قرار دارد از جمله تثبیت سرمربی و تیم مدیریت ورزشی و سپس پیشبرد مذاکرات با ماتیاس دی لیخت و احتمالا آنتوان گریزمان.

 

 

1404892

 

 

شب گذشته همچنین ال چیرینگیتو به نقل از اطرافیان نیمار ادعا کرد که فوق ستاره برزیلی به رئال نزدیک تر از بارسلوناست و اگر روزی تمایل به جدایی از پی اس جی داشته باشد، مقصد او رئال خواهد بود.

دیدگاه‌ها