کد خبر : 50341 | 12 مرداد 1390 ساعت 01:41 | 751 بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: به نظر هواداران احترام می‌گذارم، اما خیلی زود شعار دادند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ به نظر هواداران پرسپولیس احترام می‌گذارم، اما شعارهای آنها خیلی زود سر داده شد.

استیلی: به نظر هواداران احترام می‌گذارم، اما خیلی زود شعار دادند
 حميد استيلي پس از تساوي يک بر يک برابر ملوان انزلي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين اولين بازي ما بعد از دوره بدنسازي بود و فقط 3 روز بود که ملي‌پوشان به ما اضافه شدند. البته امروز ما تيم برتر بوديم و موقعيت‌هاي گل زيادي داشتيم. آمار نشان مي‌دهد که ما برتر بوديم، اما نتوانستيم از موقعيت‌هاي خود استفاده کنيم.
وي ادامه داد:‌ ملوان تيم خوب و دونده‌اي است که از تک فرصت خود در اين بازي استفاده کرد، اما بعد از گلي که دريافت کرديم تغيير سيستم داديم و خيلي سريع به بازي برگشتيم و گل زديم. از هواداران نيز تشکر مي‌کنم که تا دقيقه 96 ما را تشويق مي‌کردند. از نتيجه بازي راضي نيستم. مي‌توانستيم در اين بازي پيروز شويم.

استيلي در مورد تشويق شدن علي دايي پس از گل ملوان گفت: من به نظر آنها احترام مي‌گذارم. به بازيکنان هم گفته‌ام هواداران حق دارند و ما فقط براي آنها بازي مي‌کنيم، اما آنها نيز بايد به ما فرصت بدهند. من معتقدم شعارهاي آنها خيلي زود سر داده شد. ما فوتبال زيبايي بازي کرديم و روز به روز نيز بهتر مي‌شويم.
وي در مورد اينکه آيا بهتر نبود علي کريمي به دروازه حريف نزديک‌تر بازي مي‌کرد گفت: بعد از اينکه ما تغيير سيستم داديم با روش 4-4-2 لوزي بازي کرديم و شعاع حرکتي علي کريمي بيشتر شد.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه عليرضا محمد در جناح راست نتوانست سانترهاي خوبي انجام دهد، گفت: نفراتي به ما اضافه خواهند شد و ما با بازيکنان بيشتري در آينده بازي خواهيم کرد. در خط دفاع امروز فقط يک اشتباه داشتيم اما بايد به آنها فرصت داد. موقعيت‌هاي زيادي نيز بر روي دروازه حريف خلق کرديم. مي‌خواستيم در روز اول ماه مبارک رمضان يک هديه ناقابل به هواداران بدهيم که اين اتفاق رخ نداد.
وي در مورد اينکه بازيکنان ملوان مدام خود را بر روي زمين مي‌انداختند، گفت: اين مسئله ديگر به نظر داور بستگي دارد. من به تيم حريف احترام مي‌گذارم ملوان هميشه تيم خوبي است و خوب بازي مي‌کند. طبيعي بود آنها در اين مسابقه به زمين بيفتند زيرا تيم‌ها تازه فصل بدنسازي را پشت‌سر گذاشتند. چند بازيکن ما نيز عضله پايشان گرفته بود.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه هنوز به ترکيب دلخواه خود نرسيده است، گفت: ما به زمان نياز داريم. فقط 3 روز است که ملي‌پوشان پرسپوليس در اختيار ما بودند. فلسفه دفاع، حمله و انتقال توپ به زمان نياز دارد و يک پروسه درازمدت است. ما امروز شمه‌اي از يک تيم خوب را نشان داديم.
وي در مورد اينکه چرا جواد کاظميان از روي سکو بازي را تماشا کرد، گفت: او با نظر مستقيم من جذب شد، اما به دليل آنکه هنوز به فرم ايده‌آل نرسيده است، در جمع 18 بازيکن ما نبود. ما امسال تمرينات را دير شروع کرديم. فصل گذشته 20 خرداد به پايان رسيد و زمان کمي داشتيم. يکي دو بازي بايد بگذرد تا ما هماهنگ‌تر شويم. از هواداران نيز تشکر مي‌کنم که تا دقيقه 96 تشويق‌مان کردند. از نتيجه راضي نيستم اما خدا را شکر مي‌کنم که يک امتياز گرفتيم.

وي در مورد اينکه اختلاف مهرداد اولادي و غلامرضا رضايي باعث شده خط حمله پرسپوليس کارآيي لازم را نداشته باشد، گفت: من با اين نظر موافق نيستم. بازيکنان ما همگي همدل هستند و ما يک فاکتور مهم همدلي و وحدت در تيم داريم. شما نگاه کنيد علي کريمي امروز چه در تيم ما و چه در تيم ملي چقدر نسبت به گذشته متفاوت بازي مي‌کند.

دیدگاه‌ها