کد خبر : 1619462 | 02 تیر 1398 ساعت 12:32 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ترسیده بودم؛ باید مراقبت بیشتری از ما می کردند

تداوم حاشیه‌سازی لهستان؛ این قسمت «هینن»!

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان یک هفته بعد از خروج از ایران صحبت های عجیبی را بر زبان آورده است.

تداوم حاشیه‌سازی لهستان؛ این قسمت «هینن»!

به گزارش "ورزش سه"، ویتالی هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که در جریان هفته سوم لیگ ملت ها همراه با تیمش به ارومیه سفر کرد و مقابل ایران هم شکست خورد، در مصاحبه ای با سایت لهستانی به انتقاد از ازدحام جمعیت در ارومیه پرداخته و پاسخ سرپرست فدراسیون والیبال ایران را داده است.


سرمربی بلژیکی لهستانی ها که در جریان این سفر توسط شهردار ارومیه به عنوان شهروند افتخاری برگزیده شد و قالیچه ای هم به عنوان هدیه گرفت، هفته گذشته هم انتقادهایی را مطرح کرده بود که با واکنش افشین داوری مواجه شد.


ویتالی هینن در جدیدترین مصاحبه خود به سایت اسپورت لهستان گفته است: « فاصله ۳۰۰ متری برای ما بعد از شکست مقابل ایران یک ساعت طول کشید. علاوه بر آن چطور می‌شود تیم والیبال ایران دیرتر از ما سالن را ترک کند و زودتر از ما به هتل برسد! بعد از بازی جمعیت زیادی از مردم به خیابان‌ها آمده بودند و دو ماشین پلیس نیز مراقب ما بودند. من ترسیده بودم. اگر اتفاقی می‌افتاد به این خاطر بود که من باعث شده بودم تیمم درخطر بیفتد. باید مراقبت بیشتری از ما صورت می‌گرفت.»


وی در ادامه صحبت هایش در واکنش به اظهارات داوری که گفته بود شاید سرمربی لهستان انتظار داشته برایش هلی کوپتر شخصی بگیریم، می افزاید: «ببینید ما در ایران مشکلی برای اقامت نداشتیم. هتل خوب بود و مردم برخورد خیلی خوبی با ما داشتند. من بارها در شهر قدم زدم و رفتارهای خوبی دیدم. شاید ۹۰ درصد مردم با ما رفتار خوبی داشتند. ولی از همان چند درصد می‌ترسیدیم مثلی هولیگان‌های فوتبال. به نظر من باید نیروهای امنیتی بیشتر وارد عمل می‌شدند و آنها فهمیده بودند که نمی‌توانند مردم را متوقف کنند. ما فقط داخل اتوبوس نشسته بودیم و اتوبوس حرکت نمی‌کرد.»


به نظر می رسد بعد از ماجرای اظهارات توهین آمیز کوبیاک و خواندن نامه عذرخواهی از سوی رییس فدراسیون لهستان در ارومیه و محرومیت 6 جلسه ای این بازیکن، حالا نوبت به سرمربی لهستان رسیده تا جنجال جدیدی را ایجاد کند.

 

دیدگاه‌ها