کد خبر : 1597072 | 16 اسفند 1397 ساعت 20:34 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرا زلاتکو اسدی را به قائمشهر نبرد؟

در شرایطی که فشردگی بازی‌ها باعث شده تا تیم‌ها نسبت به در اختیار قرار دادن بازیکنان امید به اردوگاه زلاتکو به دنبال چاره باشند، برانکو تنها سهمیه خود را در اختیار سرمربی کروات این تیم قرار داد.

چرا زلاتکو اسدی را به قائمشهر نبرد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران از چند روز دیگر باید خود را مهیای رقابت‌های سرنوشت ساز انتخابی المپیک کند و زلاتکو کرانچار امیدوار است طلسم چهار دهه غیبت ایران در این رقابت‌ها را بشکند. بر این اساس سرمربی تیم امید امیدوار است بتواند از نیروهای جوان و البته میدان دیده لیگ در لیست تیمش و در تمرینات سود ببرد. با این حال فشردگی لیگ و برنامه‌ها باعث شده تا خیلی از باشگاه‌ها به دنبال راهی برای غیبت ستاره‌های جوان خود باشند.


به طور مثال استقلال پیش از بازی با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، امید نورافکن، مهدی نوراللهی و رضا آذری را به دوحه برد و فقط مهدی قائدی را در اختیار تیم امید قرار داد.


باشگاه سایپا نیز در آستانه دیدار با فولاد خوزستان چهار بازیکن خود که در اردوی تیم امید حضور داشتند را به لیست تیمش فراخواند و این موضوع توسط پدیده مشهد نیز رخ داد و این باشگاه نیز پیش از بازی با ذوب آهن سه بازیکن تیم امید خود را به اردو سرخپوشان مشهدی بازگرداند. پیکان نیز توانست با بازگرداندن روستایی به اردوی این تیم پیش از جدال با استقلال خوزستان توسط این ستاره جوان به گل ارزشمند و سه امتیازی بازی دست یابد.


باشگاه پرسپولیس نیز بعد از جدایی حمید طاهرخانی در نیم فصل و حضور این هافبک در سپیدرود، اکنون محمدامین اسدی، مهاجم خود را در لیست امیدها می‌بیند و برانکو با حضور این بازیکن در اردوگاه زلاتکو کرانچار موافقت کرده است. این در حالی است که انتظار می‌رفت با توجه به غیبت هفت بازیکن پرسپولیس در دیدار با نساجی مازندران، برانکو حضور مهاجم خود در اردوی تیم امید را به بعد از دیدار با شاگردان مجید جلالی موکول کند.


البته به نظر می‌رسد برانکو با توجه به ترافیک خط حمله تیمش با حضور علی علیپور، ماریو بودیمیر و سعید کریمی و مهدی شریفی و همچنین قابلیت حضور مهدی ترابی و سیامک نعمتی در این پست، جواز حضور مهاجم جوان تیمش که در دیدارهای اخیر فرصت‌هایی چند دقیقه‌ای به دست آورده را در اردوی تیم امید صادر کرده باشد.

دیدگاه‌ها