کد خبر : 1004931 | 06 فروردين 1392 ساعت 11:46 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران شهرداری یاسوج عقب‌نشینی نکنند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که بخت نخست صعود به لیگ برتر فوتبال کشور هستیم، گفت: هواداران نسبت به آینده تیم و صعود به لیگ برتر خوشبین باشند و عقب‌نشینی نکنند.

هواداران شهرداری یاسوج عقب‌نشینی نکنند
جمشید غدیری پیش از دیدار این تیم با نیروی زمینی تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: در بازی با نیروی زمینی تنها محمد پورمند هافبک خود را مقابل این تیم نخواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با تبریک سال نو به همه هواداران این تیم افزود: هواداران تیم شهرداری یاسوج باید نسبت به صعود تیم خود به لیگ برتر فوتبال کشور امیدوار باشند و هرگز از حمایت تیم در این شرایط پا پس نگذارند.
به نقل از فارس، این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور افزود: سرنوشت صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در دستان خودمان است و باید از سه بازی آینده خود حداقل هفت و حداکثر 9 امتیاز را کسب کنیم.
غدیری افزود: بازی بین تیم‌های شهرداری تبریز و برق شیراز تجدید شده و باید تیم تبریزی در شهر خود به مصاف برق شیراز برود که به دلیل اتفاقات رخ داده به نظر من بازی سختی برای شهرداری تبریز خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به آمادگی بازیکنان خود برای بازی مقابل نیروی زمینی تهران اشاره کرد و گفت: اجازه ندادیم بازیکنان از شرایط بازی خارج شوند و در ایام تعطیلات نوروز هم تمرینات خود را به مانند گذشته و حتی با جدیت بیشتر پی‌گیری کردیم.
غدیری از پیش‌بینی بازی انتحاری نیروی زمینی در مقابل تیم خود خبر داد و گفت: نیروی زمینی چیزی برای از دست دادن ندارد و به حتم در یاسوج به بازی متهورانه روی خواهد آورد که این موضوع در هفته‌های پایانی هر تورنمنتی عادی به نظر می‌رسد.
وی از هواداران و رسانه‌ها در استان خواست در هنگامه کنونی که تیم شهرداری در کورس رقابت برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد بازیکنان و مجموعه تیم و باشگاه را به مانند گذشته برای رسیدن به موفقیت نهایی یاری کنند.

دیدگاه‌ها