کد خبر : 1005275 | 11 فروردين 1392 ساعت 21:01 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

غدیری: کسی در مورد برکناری صحبت نکرده است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: از این تیم برکنار نشده‌ام زیرا کسی به من چیزی نگفته و تا آخر می‌مانم و استعفا هم نمی‌دهم.

غدیری: کسی در مورد برکناری صحبت نکرده است
جمشید غدیری اظهار کرد: همه تلاش خود را برای حضور در لیگ برتر در تیم شهرداری یاسوج انجام دادم و کوتاهی و سستی از سوی کادر فنی در این زمینه نبوده است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: شما خودتان بهتر می‌دانید که این تیم با ظرفیت کنونی تنها برای بقاء در لیگ دسته اول فوتبال کشور بسته شده بود و اکنون با همه موفقیت‌هایی که کسب شده برخی توقع دارند که بدون هیچ گونه دردسری تیم در لیگ برتر حضور پیدا کند.
به نقل از فارس، این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور ادامه داد: در بازی با تیم نیروی زمینی به وضوح دیدید که چه مشکلاتی داشتیم و با بیرون رفتن دروازه‌بان اول، عملا کمر تیم ما شکسته شد.
غدیری افزود: با این داشته‌ها و ظرفیت‌ها تیم شهرداری یاسوج را تا این مرحله آورده‌ایم و دیگر حواشی فوتبال و برخی کارهایی که رقیبان ما می‌کنند نیز خود بحث و حدیثی دیگر دارد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با انتقاد از برخی افراد که خود را خبرنگار معرفی می‌کنند، افزود: خبرنگاران برای خود شناسنامه دارند و همه می‌دانند که اخبار صحیح را باید از چه کانال‌هایی دریافت کرد.
غدیری ادامه داد: برخی تلفنی برای خود می‌برند و می‌دوزند و اخراج می‌کنند و افراد را به پول گرفتن و پول دادن متهم می‌کنند در حالی که ما در طول فصل پاکترین تیم را داشتیم و هیچ گاه این تیم از مدار فوتبال و اخلاق ورزشی دور نشد.
وی در زمینه شایعه برکناری خود گفت: تاکنون از سوی مدیرعامل تیم با من در این زمینه صحبتی نشده و بر همین اساس تا روزی که به من نگویند از این تیم نخواهم رفت و استعفا در کار من نیست.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: هنوز هم می‌توانیم امیدوار به حضور در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم و هیچ چیز در فوتبال تا روز آخر مشخص نیست و باید برای حضور در پلی‌اف و موفقیت در آن‌جا تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها