کد خبر : 1010119 | 30 اردیبهشت 1392 ساعت 12:27 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری فرید عابدی درباره "خیانتکاران گهری"

فرید عابدی تهدید کرد که اگر برخی اظهارنظرها ادامه داشته باشد اسامی "خیانت‎کاران به گهر" را رو می‎کند.

افشاگری فرید عابدی درباره "خیانتکاران گهری"
بازیکن فصل پیش گهر گفت: بدبختی ما از زمانی شروع شد که به دورود آمدیم، مایلی‎کهن صادقانه آمد و تیم را با امیدواری تحویل گرفت ولی این قضیه به مذاق برخی بازیکنان خوش نیامد.
به گزارش ایسنا ، این بازیکن گهر با بیان این‎که از درون مجموعه تیم، بخصوص بازیکنان سر ناسازگاری با مایلی‎کهن را شروع کرده بودند، افزود: دقیقاً زمانی که به دورود آمدیم و حمایت‎هایی که تماشاگران انجام می‎دادند و تیم داشت پیشرفت می‎کرد برخی بازیکنان که کمتر به آنها بازی داده می‎شد یا نیمکت‎نشین بودند شروع به حاشیه‎سازی کردند و مثل خوره به جان تیم و سایر بازیکنان افتادند، پچ‎پچ می‎کردند و بازیکنان را به جان همدیگر انداختند.
مهاجم گهر تصریح کرد: این همه به خاطر این بود که مایلی‎کهن نتیجه نگیرد و با اخراج وی راه برای این بازیکنان باز شود تا به مطامع‎شان برسند. آنها برای گهر سم مهلک بودند و متأسفانه حاجی مایلی در طول این فصل آنها را نشناخت و ما نیز حرفی نمی‎زدیم تا جو آرام باشد.
عابدی از برگزاری جلسات این بازیکنان و حاشیه‎سازی آنها انتقاد کرد و آن را باعث ضربه وارد شدن به گهر دانست و گفت: متأسفانه نام این بازیکنان، مردم ساده و دوست‎داشتنی گهر را تحت‎الشعاع قرار داده بود و متوجه نشدند از آنها ضربه و لطمه خوردند، تاریخ خیلی چیزها را روشن و آدم‎های خیانت‎کار به مردم دورود و سایر تیم‎ها نیز مشخص خواهند شد.
او که سابقه حضور در تیم‎های برق شیراز و فجر سپاسی را نیز در کارنامه خود دارد، تصریح کرد: مایلی‎کهن شریف بود و از اتفاقات خبر نداشت، اگر ما انتقال می‎دادیم باور نمی‎کرد ولی الان همه چیز فرق می‎کند و اگر نیاز باشد اسامی بازیکنان خیانت‎کار را می‎گویم.
وی در پاسخ به این سوال که آمار گلزنی مهاجمان گهر در این فصل بسیار پایین بود، این‎گونه جواب داد: درست است در خط حمله خوب نبودیم ولی تیم از لحاظ فنی بسیار پایین بود. ضعف تجربه در خط دفاعی گهر مشهود بود؛ تیم‎های پیکان و صنعت نفت نیز که سقوط کردند در دفاع از بازیکنان باتجربه استفاده کردند ولی ما نه. میانگین سنی دفاع ما 22 سال بود و 23 سال به بالا نداشتیم.
عابدی با تأکید بر این‎که هرچند دست مایلی‎کهن از لحاظ بازیکن بسته بود ولی می‎شد در نیم‎فصل بازیکن باتجربه به تیم اضافه می‎شد، اظهار کرد: بعد از مصدومیت ساشا، ساختار دفاعی گهر نابود شد، بی‎تجربه‎ترین دفاع لیگ را داشتیم، در لیگ‎های یک و دو نیز از بازیکنان کم‎تجربه و بی‎تجربه در دفاع استفاده نمی‎شود چه رسد به لیگ برتر.
او یادآور شد: خوردن بیش از 60 گل در یک فصل توسط گهر آمار قابل توجهی است و می‎توان گفت رکورد زده‎ایم، حتی مبتدی‎ترین دفاع‎ها نیز این‎قدر گل نمی‎خورند. متأسفانه در تیم یک رهبر مقتدر وجود نداشت. کاپیتان‎های تیم هم به دنبال موفقیت و منافع خود بودند که لطمه نخورند و کاری برای گهر نمی‎کردند.
خیلی از کارشناسان و بازیکنان عدم نتیجه‎گیری گهر را استقرار این تیم در کرج تا زمان آماده شدن ورزشگاه تختی دورود می‎دانند که عابدی بر این امر صحه گذاشت و به ایسنا گفت: تیم چند بازیکن شهرستانی داشت که مجبور بودند در هتل به سر ببرند و هر روز حاشیه‎های زیادی داشتند، اگر در دورود بودیم گهر این‎قدر آواره نبود و این بلاها به سرش نمی‎آمد.
وی گهر را حاشیه‎دارترین تیم تاریخ لیگ برتر برشمرد و افزود: استقلال و پرسپولیس به عنوان دو تیم پرطرفدار و بزرگ کشور امسال به اندازه ما حاشیه نداشتند، این موضوع به گهر ضربه زد و نتوانستیم حاشیه‎ها را از کنار تیم برداریم.
مهاجم گهر از این‎که تنها نماینده تاریخ لرستان در لیگ برتر سقوط کرده اظهار ناراحتی کرد و یادآور شد: تنها و تنها باید بگویم شرمنده مردم هستیم که نتوانستیم خواسته به حق آنها را اجابت کنیم ولی آنچه مهم است این بوده بزرگترهای تیم به گهر و مردم دورود خیانت کردند که این موضوع به هیچ‎وجه قابل بخشش نیست.
عابدی با بیان این‎که دوست دارم در گهر بمانم، گفت: اگر شرایط فراهم باشد می‎مانم در غیر این‎صورت دعا می‎کنم گهر هرچه سریع‎تر به لیگ برتر برگردد زیرا مردم دورود و لرستان بیش از این شایسته خوبی‎ها هستند.

دیدگاه‌ها