کد خبر : 1010218 | 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:23 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری: عادل خان! از شما گلایه داریم

مدیر باشگاه دبیری تبریز با گلایه از فردوسی‌پوردر مورد دلسرد کردن بخش خصوصی در فوتبال گفت: باتمام مشکلات پیش‌رو اما با شمسایی نخستین قهرمانی را برای تبریز به ارمغان می‌آوریم.

دبیری: عادل خان! از شما گلایه داریم
افشین دبیری اظهار کرد: نهایت تلاش ما تشکیل تیمی مدعی قهرمانی در لیگ برتر با حضور نفرات شاخص تیم ملی و بدنه اصلی تیم فصل قبل است که پس از نهایی شدن قرارداد وحید شمسایی تمرینات تیم برای فصل جدید آغاز خواهد شد.
وی، در مورد اهداف آتی باشگاه دبیری گفت: امیدواریم با تکیه به تجارب فصل گذشته و تحقق هدف باشگاه که قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول با تمام ناملایمتی‌های فصل گذشته بود، بتوانیم با تعاملی بهتر و با حضور نیروی جوان‌تر و با حوصله‌تر که آقای فرزین دبیری به جای اینجانب در مدیریت باشگاه است، نخستین عنوان قهرمانی را برای فوتسال تبریز به ارمغان آوریم.
مدیر باشگاه دبیری تبریز تصریح کرد: با نظر گرفتن دوستی چند ساله با آقای وحید شمسایی و جلسات متعدد برای هدف‌گذاری فصل آتی در زمینه جذب بازیکن جدید و کادر فنی، امیدوار هستیم هر چه سریع‌تر قراردادهای داخلی منعقد شود.
وی تاکید کرد: با توجه به انگیزه بالا و تجارب چند ساله وحید شمسایی به عنوان مربی بازیکن و شناخت کافی از استعدادهای با انگیزه فوتسال، امید است بتوانیم به نحو شایسته به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابیم.
دبیری خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت باشگاه دبیری تبریز حمایت از کادر فنی تیم و مهیا کردن بهترین شرایط ممکن برای تیم در فصل آتی بوده و با اتحاد و تعامل بین مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم و هواداران خونگرم شاهد سالی پرباری برای این مجموعه خواهیم بود.
دبیری، در مورد اتفاقات اخیر فوتبال تبریز و حکم صادره کمیته انضباطی گفت: متاسفانه در سه سال اخیر شرایطی برای فوتبال تبریز پیش آمده که هر سال تیمی مورد اجحاف قرار گرفته است.
وی در این مورد تاکید کرد: دو فصل گذشته تیم گسترش فولاد تبریز بعد از اعتراضات فراوان در آخرین لحظه به لیگ برتر راه نیافت و بعدها به اقرار مسئولان وزارت ورزش و جوانان تخلفات صورت گرفته تیم مقابل مسجل و بعد از آغاز فصل گذشته اثبات شده بود.
دبیری افزود: در فصل گذشته نیز با توجه به حضور تیم ماشین‌سازی در اکثر فصل در صدر جدول و بازی‌های سالم این تیم همچنین رقم خوردن شایستگی‌های ماشین‌سازی در مستطیل سبز، متاسفانه در در وقت‌های اضافی آخرین بازی و با حق‌کشی‌های متعدد از طریق سایر تیم‌ها از جمله برگزار نشدن همزمان بازی‌های تیم‌های مدعی صعود و بازی کرده بازیکن سرباز در تیم حریف، شاهد عدم صعود تیم ماشین‌سازی به لیگ برتر شدیم.
وی یادآور شد: اعتراض به مسائل پیش آمده به کمیته انضباطی و مراجع ذی‌صلاح و عدم نتیجه‌گیری و نیز با توجه به اینکه شخص آقای فردوسی‌پور برنامه 90 به دنبال روشن شدن این مسائل و احقاق حق این تیم قدیمی نبودند، نهایتاً منجر به کناره‌گیری باشگاه دبیری از حمایت تیم ماشین‌سازی شد و متاسفانه این فصل نیز شاهد سقوط این تیم فوتبال تبریز به لیگ دسته دو کشور بودیم.
دبیری خطاب به مجری برنامه 90 گفت: آقای فردوسی‌پور با تمام احترامی که به شما قائل هستم، بابت دلسرد کردن بخش خصوصی در فوتبال از شما گلایه دارم.
وی تصریح کرد: در برنامه هفته گذشته فردوسی‌پور چند بار از کنار کشیدن تیم‌های بخش خصوصی مثل آلومینیوم هرمزگان و سایر تیم‌ها به راحتی و با اشتیاق سخن گفت و موجب دلسردی افرادی که از جیب خود برای ورزش هزینه می‌کنند، شد.
دبیری گفت: آقای فردوسی‌پور زمانی شما می‌توانید به فشار سنگین وارد به بخش خصوصی پی ببرید که یک فصل مسئولیت تیمی را بر عهده داشته و متوجه هزینه‌های جاری و روزانه همچنین مبالغ قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم شوید.
مدیر باشگاه دبیری تبریز اظهار کرد: متاسفانه غرور کاذب ایشان را فراگرفته و در برخوردها به خصوص در مورد فوتبال آذربایجان با تبعیض رفتار کرده‌اند، خاطره بدی از وی در ذهن اکثر هواداران آذربایجان حک شده است.
دبیری گفت: مجری برنامه نود بعد از صعود تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر، موجب سقوط این تیم به یک رده پایین‌تر شد و حالا این پرسش مطرح می‌شود که چرا سال گذشته برای ماشین‌سازی و دو سال پیش برای گسترش فولاد هیچ اقدامی انجام نداده و در مورد ضایع شدن حق این دو تیم سکوت کرد؟
وی با بیان اینکه آقای فردوسی‌پور رفتار شما دلسردی هواداران فوتبال آذربایجان را به همراه داشته است، افزود: امیدوارم با وجدان خود خلوت کنید و به این مسائل و رفتار خود بیشتر فکر کنید.

دیدگاه‌ها