کد خبر : 1013803 | 03 تیر 1392 ساعت 19:10 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاید رویانیان بتواند مجوزش را تمدید کند

کامبوزیا: هنوز مدیرعامل پرسپولیس نشده‌ام

رییس فدراسیون شطرنج گفت: به من حکم داده اند و همه چیز دست به دست هم داد تا به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شوم.

کامبوزیا: هنوز مدیرعامل پرسپولیس نشده‌ام
محمدجعفر کامبوزیا درباره عضویتش در هیات مدیره اظهار داشت: دلیل اینکه من به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شده ام را نباید از من سوال کنید. این را باید از مسئولان وزارت ورزش بپرسید. من پیش از این با عباسی وزیر ورزش صحبت کرده بودم و به هر حال این اتفاق افتاد.
به گزارش اوج نیوز ، وی درباره اینکه پیش از این حضورش در پرسپولیس را تکذیب کرده بود، عنوان کرد: به هر صورت بنده یک مدیر ورزشی هستم و با تکلیفی که به من کردند مجبور شدم بیایم و کمک کنم. به من حکم داده اند و همه چیز دست به دست هم داد تا به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شوم.
عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس درباره ماندن یا رفتنش از فدراسیون شطرنج گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و در این خصوص ظرف روزهای آینده صحبت می کنیم.
او درباره اینکه منتقمی اعلام کرده در تربیت بدنی سیستان و بلوچستان همکار مالکی بوده است، تاکید کرد: چنین چیزی صحت ندارد. اطلاعات آقای منتقمی غلط است . من اصلا کارمند تربیت بدنی نیستم.
کامبوزیا با اشاره به اینکه شایعه مدیرعاملی اش در پرسپولیس تصریح کرد: من تعجب می کنم که این اخبار چگونه منتظر می شود. با من هیچ صحبتی درباره مدیرعاملی نشده و همه چیز فردا مشخص می شود. تا بعد از جلسه هیات مدیره صحبتی در این خصوص نمی کنم.
وی درباره اظهارنظر رویانیان مبنی بر اینکه در پرسپولیس می ماند، خاطرنشان کرد: من در جریان این امر نیستم اما شاید شب آخر رویانیان توانست مجوز کارش را تمدید کند و در پرسپولیس به مدیرعاملی اش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها