کد خبر : 1014896 | 14 تیر 1392 ساعت 12:46 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح: گودرزی اشتباه کرد، اما نباید حذفش کنیم

مربی سازنده کشتی تهران گفت: علیرضا گودرزی در انتخابی تیم ملی اشتباه کرد که تست دوپینگ نداد، اما نباید با این دید این کشتی گیر را حذف کرد.

فلاح: گودرزی اشتباه کرد، اما نباید حذفش کنیم
اکبر فلاح درباره شرایطی که برای علیرضا گودرزی در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایجاد شد، گفت: به هر حال کاری که گودرزی انجام داد به هیچ عنوان قابل توجیه و قابل قبول نیست چون هیچ کس این کار را تأیید نمی‌کند، اما نباید با برخوردی سخت این کشتی گیر را که در آینده می‌تواند برای ما مدال آوری کند، حذف کنیم.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای اطراف رضا را گرفته‌اند و در روز انتخابی با مشاوره اشتباه به او، وی را به این دردسر انداختند. اگر آن روز رضا در آزمایش دوپینگ شرکت می‌کرد این همه دردسر بوجود نمی‌آمد. به هر حال گودرزی از سرمایه های کشتی ما است و باید او را حفظ کرد.
مربی سازنده کشتی تهران افزود: هر کسی ممکن است زمانی دچار اشتباه شود، اما شاید رضا در آن زمان شرایط روحی مناسبی به خاطر آسیب دیدگی، نداشته است. وی در مسابقات جهانی برای ایران کشتی گرفته است و با توجه به شرایطی که در 96 کیلو داریم، می‌تواند در آینده به تیم ملی در این وزن کمک کرده و مدال آوری کند.

دیدگاه‌ها