کد خبر : 1017026 | 04 مرداد 1392 ساعت 10:56 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های مسی در مورد انتخاب مارتینو

مهاجم آرژانتینی بارسلونا به صحبت در مورد دخالت در انتخاب مارتینو به عنوان سرمربی این تیم پرداخته است.

صحبت‌های مسی در مورد انتخاب مارتینو
جراردو مارتینو به تازگی به عنوان جانشین تیتو ویلانووا در بارسلونا انتخاب شده است.
به نقل از فارس، ویلانووا به دلیل عود کردن سرطان غدد بزاقی از هدایت بارسلونا کنار گذاشته شد. از سوی دیگر عنوان شد که مارتینو اهل روزاریو آرژانتین است و با لیونل مسی و پدر وی، خورخه، دوستی نزدیکی دارد. بسیاری از رسانه‌ها به دست داشتن خانواده مسی در انتخاب مارتینو به عنوان سرمربی جدید کاتالان‌ها اشاره کرده‌اند.
مارتینو هم نیز در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: شکی ندارم که خورخه و لیونل روی تصمیم سران بارسلونا برای انتخاب من به عنوان سرمربی بارسلونا تاثیرهایی داشته‌‌اند. نمی‌دانم نظر آنها چقدر روی تصمیم نهایی سران بارسا تاثیر داشته ولی در هر حال خوشحالم.
اکنون مهاجم بارسلونا در مقام پاسخ به این شایعه‌ها برآمده است.
«در آن زمان من فقط گفتم که به نظر می‌رسد مارتینو مربی خوبی باشد. او را نمی‌شناسم و حتا از نزدیک هم او را ندیده‌ام. نه مارتینو و نه لوییس انریکه که دیگر گزینه‌ هدایت بارسلونا بود را نمی‌شناختم. از اینکه مارتینو هدایت بارسلونا را به دست گرفته خوشحالم زیرا او به نیوکمپ آمده تا در همه دیدارها به پیروزی برسد. این را در نیوولز اولد بویز و تیم ملی پاراگوئه ثابت کرده‌ است. فقط می‌دانم او توانایی‌های بالایی دارد. پس از بیماری تیتو باید همه چیز را به حالت عادی برگردانیم. باید خودمان را برای فصلی طولانی و سخت آماده کنیم.»

دیدگاه‌ها