کد خبر : 1017271 | 06 مرداد 1392 ساعت 13:30 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

عاری: حاشیه‌ها را قیچی می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: شعارهایی که در هفته اول داده شد را پیگیری می‌کنیم و اگر حاشیه‌ای باشد آن را قیچی خواهیم کرد.

عاری: حاشیه‌ها را قیچی می‌کنیم
محمد عاری در خصوص شعار هواداران شیرازی در هفته اول که محمود یاوری را تشویق کردند اظهار داشت: ما پیگیر این موضوع هستیم تا ببینیم این مسئله از کجا نشات می‌گیرد، البته صد در صد این موضوع به یاوری ربطی ندارد. نمی‌خواهم ذهن‌ها به سمت محمود یاوری برود. اما چند نفر هستند که این مسائل را به وجود می‌آورند و ما هم این موضوع را جمع خواهیم کرد.
به نقل از فارس،وی در مورد اینکه آیا معتقد است این مسئله خط داده می‌شده یاد آور شد: به ظاهر این گونه به نظر می‌رسد. روز گذشته با غلامحسین پیروانی صحبت می‌کردیم و اعلام کردیم که به این مسائل دامن نزنیم و این موضوعات را رها کنیم. اجازه نمی‌دهیم که حواشی در تیم به وجود آید و اگر موردی هم باشد آن را قیچی می‌کنیم!
سرپرست فجرسپاسی در مورد وضعیت عماد نیک‌کار خاطر نشان کرد: پیروانی تشخیص داد که او از نظر فنی ضعیف است و دیگران قوی‌تر از او هستند به همین دلیل خواهان جدایی او شد و تسویه حساب کرد. او سهمیه لیگ برتری بود و به قول معروف سرش بی کلاه ماند. نمی‌خواهم خیلی در این باره صحبت کنم، امیدوارم که او موفق باشد.
عاری درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش خاطر نشان کرد: ما قطعا با صحبت‌های سرمربی تیم ملی موافق هستیم و باید از بازیکنان جوان استفاده کرد. ما در دیدار اول مجبور بودیم که از با تجربه‌ها استفاده کنیم اما خود پیروانی هم معقتد است که همیشه باید جوان‌ها در تیم حضور داشته باشند.
وی در مورد دیدار هفته آینده مقابل فولاد در اهواز گفت: بازی سختی داریم البته همه بازی‌ها در لیگ برتر دشوار است ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

دیدگاه‌ها