کد خبر : 1018556 | 20 مرداد 1392 ساعت 11:17 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینو: شرایط خوبی برای شروع لیگ داریم

سرمربی بارسلونا اعلام کرد که به شروع لیگ خوش‌بین است و شاگردانش شرایط خوبی دارند.

مارتینو: شرایط خوبی برای شروع لیگ داریم
بارسلونا با پیروزی سه بر یک مقابل مالزی به تور پیش از فصل خود پایان داد. تاتا مارتینو پس از این مسابقه با عالی دانستن این تور با وجود انتقادهایی که از آن شد، اظهار داشت: خوش‌بین هستم. من فکر می‌کنم در شرایط خوبی برای شروع لیگ قرار داریم. بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم، بنابراین نمی‌خواهم کمبود زمان را بهانه کنم. این تور از نظر مسائل فوتبالی خوب بود. زمان خوبی برای تمرین کردن داشتیم.
به گزارش فارس، خبرهای بد از این مسابقه، مصدومیت فابرگاس بود و وی در این باره گفت: ضربه سختی به زانوی او خورد. نمی‌دانم آیا می‌تواند برای اسپانیا بازی کند یا نه؛ در حال حاضر شرایط خیلی خوبی ندارد.
سرمربی بارسلونا درخصوص دیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا با اکوادور و اضافه شدن بر مشکل وی درباره وقت کمی که با بازیکنانش سپری کرده، خاطرنشان کرد: حرفی برای گفتن ندارم وقتی من به این باشگاه ملحق شدم، این مسابقات برنامه‌ریزی شده بود.
مسی در مالزی بازی نکرد و مارتینو تلاش کرد هواداران را آرام کند. وی در این باره اضافه کرد: او کمی خسته بود و نمی‌ خواستیم ریسک کنیم. مسئله‌ جدی نیست اما نمی‌خواستیم این فرصت را به او بدهیم. نیمار خوب است اما ما نمی‌خواستیم او بیشتر از 45 دقیقه بازی کند. هرچند او احساس خوبی داشت اما ما برنامه خود را تغییر ندادیم.

دیدگاه‌ها