کد خبر : 1018894 | 23 مرداد 1392 ساعت 10:59 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

عاری: پیروانی گفت مشکلی برای رفتن ندارد

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: ما در گذشته از جابجایی سرمربیان نتیجه نگرفته‌ایم و باید تصمیم معقولانه‌ای بگیریم.

عاری: پیروانی گفت مشکلی برای رفتن ندارد
محمد عاری در خصوص شرایط تیم فجر سپاسی پیش از دیدار مقابل سپاهان عنوان کرد: بازیکنان روحیه خوبی دارند و امیدواریم که در این دیدار بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم و در این بازی محمد آفند را به علت مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در کنار تیم خواهند بود.
به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه گفته می‌شود پیروانی استعفا داده اما جعفری مدیرعامل فجر سپاسی این موضوع را نپذیرفته خاطرنشان کرد: بحث استعفا مطرح نیست پیروانی نظر خود را داده است او گفت اگر من نمی‌توانم به تیم کمک کنم مشکلی برای رفتن ندارم، با تغییراتی که صورت خواهد گرفت شاید شوکی وارد شود اما ما به او یادآور شدیم که به کار خود ادامه دهد تا انشاءالله تیم نتیجه بگیرد.
وی ادامه داد: دوست داریم پیروانی در شیراز بماند او برای فوتبال ایران زحمت کشیده است رفتن او هم دردی را دوا نمی‌کند باید همه کمک کنیم تا از این شرایط خارج شویم. ما یک بار این جابجایی را تجربه کرده‌ایم و از آن نتیجه نگرفته‌ایم. زمانی که احمد‌زاده به جای مهابادی در 7 بازی پایانی لیگ آمد تنها 5 امتیاز گرفت و اگر در بازی آخر هم می‌توانستیم به برتری دست یابیم در لیگ می‌ماندیم اما زور آن را نداشتیم.
سرپرست فجرسپاسی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است وحید رضایی به عنوان دستیار به کادر فنی این تیم اضافه شود، یادآور شد: هیچ مربی بحث تحمیل را نمی‌پذیرد زمانی که این موضوع در یکی از روزنامه‌های شیراز منتشر شد پیروانی بسیار ناراحت شد اما به او گفتیم که این روزنامه تحلیل خود را نوشته است.به هر حال اخلاق پیروانی را همه می‌دانند مربی نیست که بخواهد موضوعی که به او تحمیل شده را بپذیرد.
وی افزود: به پیروانی گفته‌ایم هر موقع صلاح دانست مشکلی برای اضافه کردن افراد به کادر فنی وجود ندارد و این آمادگی را داریم که با صلاحدید او فردی را اضافه کنیم.
عاری در مورد اینکه آیا برای دیدار مقابل سپاهان اولتیماتومی به پیروانی داده شده است،‌گفت: به هر حال پس از 4 باخت طبیعی است خود پیروانی و هم مسئولان باشگاه از این موضوع نگران باشند. نمی‌توانیم راحت از این موضوع بگذریم اما باید تصمیم معقولانه بگیریم. ما با یکدیگر زیاد صحبت می‌کنیم تا گره را باز کنیم. هنوز که جوابی نگرفته‌ایم. جعفری با پیروانی جلسه برگزار کردند و به او اطمینان داد با خیال راحت به کارش ادامه دهد. امیدواریم که تیم از این شرایط خارج شود و نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها