کد خبر : 1019088 | 25 مرداد 1392 ساعت 15:24 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

نظیف کار: استقلال حرفی برای گفتن نداشت

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان مدعی شد، استقلال در مصاف با این تیم گیلانی حرفی برای گفتن نداشته است.

نظیف کار: استقلال حرفی برای گفتن نداشت
علیرضا نظیف‌کار درباره شکست 2 بر یک داماش مقابل استقلال در بازی روز گذشته اظهار داشت: بازی خوبی مقابل استقلال به نمایش گذاشتیم و به غیر از 10 دقیقه ابتدایی بازی کل بازی دست داماش بود و استقلال حرفی برای گفتن نداشت.
به نقل از تسنیم، وی افزود: موقعیت‌های زیادی در این دیدار خلق کردیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. گل دوم استقلال شیرازه تیم ما را بهم ریخت و در روزی که حق داماش پیروزی بود بازی را واگذار کردیم.
مدافع داماش با انتقاد از احمد صالحی، داور دیدار این تیم مقابل استقلال خاطرنشان کرد: داور بازی 2 پنالتی برای ما نگرفت که اگر یکی از آنها را پنالتی اعلام می‌کرد شرایط بازی تغییر می‌کرد. نمی‌خواهم برد استقلال را کم ارزش جلوه دهم ولی داور خطاهای بی‌موردی برای استقلال می‌گرفت.
نظیف‌کار یادآور شد: سال گذشته همین داور در بازی با ملوان باید خطای پشت 18 می‌گرفت که برای تیم حریف اعلام پنالتی کرد. در همان صحنه به جای اخراج مدافع‌مان دروازه‌بان‌ تیم ما را اخراج کرد! نمی‌گویم در دیدار روز گذشته داور به عمد مرتکب اشتباه شده است اما چرا اشتباهات او تنها برای تیم داماش اتفاق می‌افتد؟
وی با اشاره به گل اول استقلال تصریح کرد:‌ در صحنه گل اول استقلال اگر اشتباه نکنم توپ به دست سیاوش اکبرپور خورد. باز هم تاکید می‌کنم روز گذشته داور باید 2 پنالتی برای ما می‌گرفت.
مدافع داماش درباره بازی با گسترش فولاد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: گسترش فولاد تیمی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده و انگیزه‌های زیادی دارد. بازی در تبریز چه مقابل تراکتورسازی و چه مقابل گسترش فولاد سخت است اما داماش همه سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا پیروز میدان شود.

دیدگاه‌ها