کد خبر : 1021635 | 19 شهریور 1392 ساعت 10:09 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

اگر بدبودم چرا تا حالا حرف نزده‌اید؟

انتقاد شدید سرپرست فجرسپاسی از پیروانی

سرپرست تیم فجر سپاسی شیراز با انتقاد از غلامحسین پیروانی گفت: نمی‌‌شود که جان و مالم را خرج کنم و حیثیتم را هم به باد بدهم.

انتقاد شدید سرپرست فجرسپاسی از پیروانی
محمد عاری در واکنش به صحبت‌های غلامحسین پیروانی مبنی بر اینکه یک عده در باشگاه فجر سپاسی نمی‌خواستند من به فعالیتم ادامه دهم، گفت: در این مورد صحبتی ندارم و عطای فوتبال را به لقایش بخشیدم. دیگر نمی‌خواهم در فوتبال حضور داشته باشم به خاطر همین مسئله حضورم در فجر را به هیئت مدیره واگذار کردم.
به گزارش تسنیم ، وی ادامه داد: اگر بخواهم صحبت کنم اندازه یک کتاب و مثنوی حرف دارم ولی قسم خوردم وارد حاشیه نشوم. من به جعفری اعلام کردم مسئله بنده را در هیئت مدیره با حضور پیروانی رسیدگی کنند، اگر اینطور نشود دیگر پایم را در فوتبال نمی‌گذارم.
سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز عنوان کرد: در فوتبال له شدم، زندگی‌ام را گذاشته‌ام، پولم را گذاشته‌ام اما قرار نیست آبرویم را هم بگذارم. اگر بحث آبرو پیش بیاید حرف برای گفتن زیاد دارم اما چون آبروی پیروانی برایم مهم است و دوست ندارم با آبروی کسی بازی کنم این قضیه را به هیئت مدیره واگذار کردم. من حاضرم در هر محکمه‌ای حاضر شوم و اگر آقای پیروانی حق گفتند هیچ صحبتی ندارم، اما اگر حق با من باشد پیروانی وظیفه دارد از من عذرخواهی کند.
عاری ضمن اشاره به این مسئله که بعد از حضور 13 ساله در باشگاه فجر سپاسی حرف برای گفتن زیاد دارد تصریح کرد: شب گذشته و بعد از صحبت‌های پیروانی، جعفری با من تماس گرفت تا اگر دلخوری وجود دارد از دل من دربیاورد، من هم به ایشان گفتم دور مرا خط بکشید و دست از سرم بردارید. نمی‌‌شود که جان و مالم را خرج کنم و حیثیتم را هم به باد بدهم.
وی در انتقاد از غلامحسین پیروانی تاکید کرد: آنها که ادعا دارند به فوتبال کمک و جوان‌های زیادی را معرفی کردند نباید مشکل کارشان را گردن دیگران بیندازند. باز هم تاکید می‌کنم این مسئله را اعضای هیئت مدیره که اصرار به حضور پیروانی داشتند باید حل کنند.
سرپرست تیم فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: دنبال یک بهانه بودم تا از فوتبال بروم، خدا هم لطف کرد و این بهانه فراهم شد. نذر می‌کنم که از این فوتبال بروم و قرار نیست به این اندازه له شوم. مگر یک آدم چقدر روی نتیجه‌گیری یک تیم تاثیرگذار است و یا اینکه واقعا من اینقدر در باشگاه فجر اعمال نفوذ دارم؟ سوال من از پیروانی این است که 3 ماه است باهم کار می‌کنیم چرا یک بار شکایت من را به هیئت مدیره نکرد و نگفت که عاری به درد این کار نمی‌خورد.
عاری در پایان گفت: بعد از روشن شدن تکلیفم با پیروانی در جلسه هیئت مدیره حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که به موقع به آنها می‌پردازم.

دیدگاه‌ها