کد خبر : 1022774 | 30 شهریور 1392 ساعت 15:37 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

متوسل‌زاده: این برد مقابل تراکتور خیلی چسبید

مهاجم داماش این فصل در اکثر بازی‌ها به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده است ؛ جالب اینجاست که امین متوسل‌زاده هر وقت به زمین آمده برای داماش گل زده است.

متوسل‌زاده: این برد مقابل تراکتور خیلی چسبید
متوسل‌زاده گفت: بازی خیلی خوب و جذابی بود البته باید بگویم که تراکتوری‌ها چندین موقعیت صددرصد داشتند که اگر گل می‌شد قطعا کار ما خیلی سخت می‌شد اما خدا کمک کرد و این اتفاق نیفتاد و ما توانستیم از موقعیتمان استفاده کنیم.
به گزارش سایت گل متوسل‌زاده در مورد شرایط حساس این بازی گفت: شما نمی‌‌دانید مردم رشت چقدر خوشحال بودند. آنها عاشق فوتبال هستند و فوتبال را در رشت خیلی جذاب کرده‌اند. این برد آن هم مقابل تراکتور خیلی به آنها چسبید خدا را شاکرم که توانستم نقش مثبتی در این بازی داشته باشم.
متوسل‌زاده در پایان در مورد اینکه چرا فیکس بازی نمی‌کند گفت: من فقط در بازی با استقلال و فولادگستر فیکس بازی کردم که در هر دو بازی گل زدم و پاس گل دادم وقتی هم ذخیره به زمین می‌آیم سعی می‌کنم همین کار را انجام دهم ... اما واقعیت این است که قطعا اگر فیکس بازی کنم مفیدتر خواهم بود و زمان تاثیرگذاری من در زمین بیشتر می‌شود اما در هر دو صورت من به خاطر هواداران خوبمان چه 5 و چه 95 دقیقه در زمین باشم به عشق آنها سعی می‌کنم که گل بزنم.

دیدگاه‌ها