کد خبر : 1023802 | 09 مهر 1392 ساعت 12:49 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

ژولی: مسی دلیل جدایی‌ام از بارسلونا بود

هافبک سابق بارسلونا درخشش لیونل مسی را دلیل اصلی جدایی‌اش از این تیم دانست. او به ستایش از باشگاه بارسلونا پرداخت و آن را همچون یک خانواده دانست.

ژولی: مسی دلیل جدایی‌ام از بارسلونا بود
لودویک ژولی، هافبک سابق بارسا که چند پیش برای همیشه کفش‌های خود را آویزان کرد به نیکی از باشگاه سابق خود یاد کرد. او درخشش مسی را عامل اصلی جدایی‌اش از این تیم دانست.
به نقل از ایسنا،این بازیکن فرانسوی در گفت‌وگویی که با روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا داشت، گفت: سه سال با مسی همبازی بودم. او پیشرفت چشمگیری در این سال‌ها داشت و روز به روز بهتر می‌شد. شرایط در سال آخر حضورم در بارسلونا پیچیده شده بود. در نهایت تصمیم گرفتم که به خاطر مسی از این تیم جدا شوم. او بسیار قوی بود و الان با دیدن هنرنمایی‌اش در مستطیل سبز بسیار خوشحال می‌شوم. مسی یک پدیده است و برای رسیدن به این شرایط تلاش بسیاری داشت. از این که مسی را در اوج می‌بینم، خوشحال هستم.
ژولی در ادامه سخنان خود به ستایش از باشگاه بارسلونا پرداخت و گفت: بارسلونا تیمی بزرگ است که بازیکنان در آن انگار در خانواده خود به سر می‌برند. در آنجا فضای خاصی وجود دارد؛ فضایی که در آن فرد احساس راحتی و‌ آرامش می‌کند.
او درباره انتخاب خراردو مارتینو به عنوان سرمربی جدید بارسلونا گفت: بر این باورم که آمدن مارتینو اتفاقی خوب برای بارسلونا بوده است. تغییر مربی باعث تغییر فضای یک تیم می‌شود و این خوب است؛ چرا که بازیکنان باانگیزه بیشتری تمرین می‌کنند و در بازی‌ها حضور می‌یابند.
ژولی در سال 2004 به بارسلونا پیوست. او در سه سالی که برای آبی-اناری‌ها بازی کرد، 26 گل به ثمر رساند تا به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان آبی-اناری‌ها تبدیل شود.

دیدگاه‌ها