کد خبر : 1024600 | 17 مهر 1392 ساعت 10:54 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام ترکیب نهایی تیم های ملی ووشو

ترکیب نهایی تیم های ملی ووشو اعلام شد.

 اعلام ترکیب نهایی تیم های ملی ووشو
به گزارش واحد مرکزی خبر، محسن محمد سیفی در وزن 65 کیلوگرم، سجاد عباسی در وزن 70کیلوگرم، جواد آقایی در وزن 75کیلوگرم ، امیر فضلی در وزن 80کیلو گرم و حمید رضا قلی پور در وزن 85 کیلوگرم نفرات اعزامی تیم ساندای آقایان هستند.
محسن احمدی، ابراهیم فتحی و نوید مکوندی در تیم دوئیلین، فرشاد عربی و احسان پیغمبری نیز نفرات تیم تالوی آقایان اعزامی به مسابقات جهانی مالزی هستند.
الهه منصوریان در وزن 52 کیلوگرم، مریم هاشمی در وزن 70 کیلوگرم و شهربانو منصوریان در وزن 75 کیلوگرم اعضای تیم ساندای بانوان و هانیه رجبی، محبوبه کریمی و مرضیه صفری نفرات تیم تالوی بانوان هستند.
این رقابت ها از نهم تا چهاردهم آبان به میزبانی کوالالامپور برگزار خواهد شد.
حسین اوجاقی، محمد رضا جعفری در بخش ساندا، توحید اسدیان در بخش تالو، پانگ در بخش ساندای بانوان و سمیه میرانی در بخش تالوی بانوان کادر فنی تیم اعزامی هستند.
در رقابت های کامبت گیمز روسیه نیز علی یوسفی در وزن 60 کیلوگرم، جعفر شیرزاد در وزن 65 کیلو گرم ، مسعود فاضلی در وزن 70 کیلوگرم ، مجتبی حسین زاده در وزن 75 کیلوگرم، حمید رضا لادور در وزن 85 کیلوگرم و آرمان بازیاری در وزن 90 کیلوگرم در رشته ساندای آقایان به این دوره از رقابت ها اعزام می شوند.
علی وطنخواه نیز در تالو اعزام خواهد شد و محمد رضا جعفری به عنوان مربی این تیم را همراهی خواهد کرد.
مسابقات کامبت گیمز از اول تا پنجم آبان به میزبانی سن پطرزبورگ برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها