کد خبر : 1026126 | 05 آبان 1392 ساعت 09:36 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیامک سرلک به لیگ برتر بازمی‌گردد

سیامک سرلک کاپیتان سابق فولاد خوزستان و بازیکن فصل قبل نفت آبادان از بازگشتش به لیگ برتر می گوید.

سیامک سرلک به لیگ برتر بازمی‌گردد
این هافبک بازیساز در نیم فصل لیگ برتر به یکی از تیمهای بالای جدول می پیوندد.
سیامک سرلک در همین رابطه می گوید واقعیتش این است که من از یک تیم شمالی هم پیشنهاد دارم اما نمی خواهم فعلاً اسمی از آنها ببرم. صحبتهایی که با من شده به صورت تلفنی بوده است و هنوز مذاکره ای به صورت جدی نداشته ایم.
وی در ادامه افزود: من می خواهم دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردم. در این مدت به صورت مداوم با یک بدنساز قرارداد بسته بودم و به صورت اختصاصی تمرین می کردم تا بدن خودم را در بهترین شرایط موجود فوتبالی نگه دارم.
من می خواهم دوباره به یکی از خوبهای لیگ برتر تبدیل شوم و این توانایی را در خودم می بینم.
خوشبختانه تیم هایی که احتمال پیوستن من به آنها وجود دارد از تیمهای خوب لیگ برتر هستند و این فرصت را به من می دهند که دوباره به اوج برسم.
کاپیتان سابق فولاد خوزستان در پایان در مورد احتمال پیوستنش به تیم سابقش فولاد گفت: این علاقه قلبی من است که به تیم فولاد بروم. من یک فولادی هستم و همیشه خودم را از خانواده فولاد می دانم. در فولاد خاطرات خوبی دارم و همیشه خواستار موفقیت این تیم بوده ام. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که به این تیم برگردم اما اگر هم این اتفاق نیفتد برای فولاد آرزوی موفقیت می کنم. من تا چند روز آینده با یکی از تیمهای خواهانم به مذاکره جدی می نشینم و به تیم جدیدم می پیوندم تا تمرینات گروهی خودم را آغاز کنم. جا دارد در پایان از زحمات مربی بدنسازم احمد حقدادی و دوست خوبم نوید جهادی که زحمات زیادی در این مدت برای من کشیده اند تشکر کنم.

دیدگاه‌ها