کد خبر : 1026555 | 09 آبان 1392 ساعت 13:28 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی‌منش:

مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم و با انگیزه خاصی مقابل آنها بازی می‌کنیم.

مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم
امروز کنفرانس مطبوعاتی دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوند همدان برگزار شد. مدیر رسانه‌ای الوند پیش از صحبت سرمربی این تیم، در توضیح شرایط الوند همدان گفت: الوند یک باشگاه کاملاً خصوصی است که از سال 89 کار خود را آغاز کرده و نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد.
به گزارش فارس،رضا طلایی‌منش سرمربی الوند درباره بازی فردا مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی سنگینی مقابل این تیم داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است سرمربی و بازیکنان بزرگی دارد که با تجربه هستند مطمئناً بازی سختی داریم. با تمام احترامی که برای پرسپولیس و دایی قائلم باید بگویم ما تیم شایسته‌ای هستیم و امیدوارم که فردا تماشاگران بازی فنی و تماشاگرپسندی را شاهد باشند.
وی ادامه داد: مقابل پرسپولیس از پیش باخته نیستیم. امیدوارم فوتبال خوب و روانی را ارائه دهیم که همه لذت ببرند. ما سه بازی سنگین پشت سر گذاشتیم که دو بازیکن اصلی خود را از دست دادیم. جام حذفی آن هم در شرایطی که بازی در آزادی مقابل تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس برگزار شود شرایط خاص خود را دارد. بازی مقابل این تیم‌ها انگیزه مضاعفی به هر بازیکنی می‌دهد.
سرمربی الوند تصریح کرد: هر بازیکنی در تمام نقاط کشور که بازی می‌کند دوست دارد روزی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کند. ما پس از بازی با پدیده از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم. آنها با انگیزه هستند و امیدوارم بازی منسجم و منظمی ارائه دهیم.
طلایی‌منش در مورد اینکه چقدر احتمال شکست پرسپولیس را می‌دهد، گفت: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد. اگر بازی به 120 دقیقه هم کشیده شود حتماً باید برنده داشته باشد. بازی سختی خواهد بود، پرسپولیس هم تیم بزرگی است اما این موضوع مزید بر علت نمی‌شود که ما کم بیاوریم. با تمام توان در این دیدار حاضر می‌شویم و منسجم بازی خواهیم کرد و حتی به دنبال برد هستیم.
سرمربی الوند همدان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه علت محرومیتش برای بازی مقابل پرسپولیس چه بوده خاطرنشان کرد: ‌خودم هم از این موضوع جا خوردم ما 10 روز پیش با استقلال خوزستان در جام حذفی بازی کردیم چرا پس از 10 روز این حکم را آن هم روز قبل از بازی اعلام می‌کنند. اگر 5 روز زودتر این موضوع را ابلاغ می‌کردند من با بازیکنان و مربیانم هماهنگ می‌کردم. چرا در روزی این حکم صادر شد که تمام فدراسیون هم تعطیل است. برایم جای سؤال است.
وی در مورد اینکه اگر گل اول را در دقایق ابتدایی دریافت کند شرایط تیمش دشوار خواهد شد، یادآور شد: قانون است که جلوی تیم‌های بزرگ با تفکر خاص و نظم بازی کنیم این موضوع تعیین کننده نتیجه بازی خواهد بود امیدوارم فردا بازی منظمی ارائه کنیم. همانطور که می‌گویید 15-20 دقیقه ابتدایی نباید گل بخوریم. بازی سختی داریم به هر حال این هم تجربه‌ای در زندگی است که هرکسی به دست می‌آورد.
طلایی‌منش در مورد اینکه چه تیم‌هایی را تا کنون از پیش رو برداشته تصریح کرد: ما مقابل نماینده کیش ملی حفاری اهواز و استقلال خوزستان به برتری رسیدیم و تا این مرحله بالا آمدیم.
سرمربی الوند یادآور شد: ما صد در صد موضوع محرومیتم را پیگیری می‌کنم ناظر بازی حتماً گزارشی دارد. من از این حکم تعجب کردم هیچ کاری انجام ندادم صد در صد پیگیری می‌کنیم. این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم مسئولان بهتر تصمیم بگیرند. به هر حال نمی‌گویم که نبود من برای تیم شوک است و تأثیرگذار خواهد بود اما به هر حال پیش از این بازیکنان و مربیان خود را آماده می‌کردم هر تیمی دوست دارد در تمام بازی‌ها از تمام داشته‌های خود استفاده کند. ما مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نخواهیم رفت. فوتبال یک جنگ است که هر کسی کنترل بهتری در بازی داشته باشد می‌تواند موفق باشد. خدا کند محرومیت من توجیه قابل قبولی داشته باشد.

دیدگاه‌ها