کد خبر : 1026941 | 13 آبان 1392 ساعت 16:39 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرلک: هوادارن باید قدر این فولاد را بدانند

پس اتفاقاتی که در بازی فولاد با گسترش فولاد افتاد و برخی از تماشاگران این تیم اهوازی به عده ای از بازیکنان فولاد فحش دادند این اتفاق سر و صدای زیادی کرد که حتی منجر به اعتراض شدید بختیار رحمانی کاپیتان این تیم شد و حتی بختیار تهدید به جدایی کرد،و این اتفاقات برای تیمی که در صدر جدول است کمی عجیب است.

سرلک: هوادارن باید قدر این فولاد را بدانند
در همین رابطه سیامک سرلک کاپیتان سابق فولاد به سایت گل گفت: این اتفاق برای من که در گذشته کاپیتان فولاد بودم خیلی عجیب بود و باور نکردنی بود. زمان ما هرگز چنین اتفاقی پیش نیامد و انصافاً الان هم حق فولاد این نیست که هواداران این برخورد را با تیم محبوبشان داشته باشند.
سرلک در ادامه گفت:من با بختیار رحمانی موافق هستم و او حق دارد که عصبانی باشد. رحمانی کاپیتان فولاد است و از بهترین بازیکنان لیگ امسال است،همچنین آقای فرکی فوق العاده عمل کرده و نشان داده که مربی خیلی بزرگی است و فولاد را دگرگون کرده است.
کاپیتان سابق فولاد در پایان گفت: این فولاد لایق تشویق و حمایت است نه سرزنش،من نمی دانم کسانی که به بازیکنان فولاد توهین کردند چه هدفی داشتند.اما این را خوب می دانم که هواداران واقعی و فهیم فولاد می بینند که این تیم چه قدر خوب کار کرده است و می تواند امسال به قهرمانی برسد.
من به عنوان یک فولادی برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم فولاد با مدیریت خوبی که دارد و سرمربی بزرگ و بازیکنان خوبش با حمایت هوادارنش به قهرمانی این فصل برسد و در جام باشگاه های آسیا هم به موفقیت دست پیدا کند.
سرلک همچنین در مورد بازگشتش به لیگ برتر افزود: یک پیشنهاد خیلی خوب از یک تیم تهرانی دارم و یک تیم شهرستانی هم پیشنهاد رسمی خودش را به من داده است، به هر حال من می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم تا بتوانم عقب افتادگی خودم را با تلاش بیشتر و یک انتخاب خوب جبران کنم.

دیدگاه‌ها