کد خبر : 1027298 | 17 آبان 1392 ساعت 14:45 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

با حکم کمیته استیناف؛

البدر از لیگ یک کنار گذاشته می شود

تیم البدر بندر کنگ که با هزار حاشیه و حرف و حدیث به لیگ یک آمده بود حالا قرار است با حکم کمیته استیناف از این رقابت ها کنار گذاشته شود آن هم در حالی که 7 هفته از این رقابت ها گذشته است.

البدر از لیگ یک کنار گذاشته می شود
البدر که با تائید تبانی مس سونگون ورزقان و با سقوط این تیم به دسته دوم به جای این تیم به لیگ یک صعود کرده بود حالا به خاطر اتهام به تبانی با تبم مهر کرج در رقابت های لیگ دسته دوم فصل گذشته به کسر شش امتیاز و سقوط به دسته پائین تر محکوم شده و ظاهر ا کمیته استیناف هم این حکم را تائید کرده است.
به گزارش سایت گل ، البته رای استیناف روز یکشنبه هفته گذشته به نبی دبیرکل فدراسیون داده شده اما وی به خاطر مشغله زیاد هنوز آن را ابلاغ نکرده است.
با این حال مهدی دادرس عضو کمیته استیناف این رای را تائید کرد و با صحبت های قائم مقام باشگاه البدر مشخص شد البدر به خاطر اتفاقات دیدار با مهر کرج و بازی اب تیم 7 نفره حریف که بعد از دریافت گل از زمین بیرون رفته باید از لیگ یک کنار برود.
امروز بهروان رئیس سازمان لیگ یک هم اعلام کرد اگر نبی حتی تلفنی به او این رای را ابلاغ کند بازی روز یکشنبه البدر لغو و این تیم از این رقابت ها کنار گذاشته خواهد شد.
نکته جالب اینجاست که البدر تاکنون 7 بازی در لیگ یک انجام داده و با 10 امتیاز در رده سوم جدول گروه دوم دسته یک قرار دارد اما ظاهرا با ابلاغ رسمی رای باید از این رقابت ها کنار برود و رقابت های این گروه با 12 تیم پیگیری شود.

دیدگاه‌ها