کد خبر : 1027617 | 20 آبان 1392 ساعت 13:35 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

باقری معتمد:انتخاب مقانلو انتخاب درستی بود

تکواندو‌کار تیم ملی ایران اعتقاد دارد: مقانلو انتخاب درستی است اما ای کاش زودتر اتفاق می‌افتاد.

باقری معتمد:انتخاب مقانلو انتخاب درستی بود
محمد باقری معتمد ملی پوش تکواندوی ایران درباره حضور مقانلو در تیم ملی گفت: وی کارنامه درخشانی دارد و در زمان مهمان‌دوست همکاری داشته است. زمانی که نبود جای خالی‌اش احساس می‌شد. خوشحالم که در کنار ماست. انتخاب درستی بود اما کاش زودتر اتفاق می‌افتاد.
به گزارش فارس،وی درباره برکناری کریمی اظهار داشت: او کارنامه درخشانی داشته است. چه در گذشته که در زمان ذوالقدر مربی بود، چه حالا که به عنوان سرمربی نتیجه خوبی گرفته است. البته من شانسی نداشتم که با او کار کنم. تغییرات کادر فنی باعث شد اردوهای تیم ملی دیرتر شروع شود.
وی درباره اختلافات در کادر فنی تصریح کرد: من یک بازیکن هستم و تابع کادر فنی. کارشناسان باید در این خصوص نظر دهند. برای حضور در رقابت‌های منچستر وقت کمی داریم و اردوها دیر شروع شده، اما با همین وقت کم ورزشکاران آماده هستند که خوش بدرخشند.
تکواندوکار تیم ملی ایران از توافقش با استیل البرز برای حضور در لیگ خبر داد و گفت: امیدوارم این هفته بعد از دو سال دوری بتوانم شروع خوبی داشته باشم.
نایب‌قهرمان المپیک لندن درباره کاندیداتوری ساعی برای ریاست فدراسیون تکواندو اظهار داشت: در سال‌های گذشته هم او کاندید بوده اما این دوره جدی است. امیدوارم هر کس حقش است انتخاب شود.
معتمد در پایان درباره انتخاب ورزشکاران برای مجمع کمیته ملی المپیک عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی نداشتم. ورزشکاران قدیمی جزو برترین‌ها هستند. وجود آنها نیاز بوده و امیدوارم در دوره‌های دیگر از ورزشکاران دیگر هم استفاده شود.

دیدگاه‌ها