کد خبر : 1029263 | 08 آذر 1392 ساعت 12:25 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: روی حرف کمیته فوتسال حرف نمیزنیم

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان از مخالفت کمیته فوتسال با به تعویق افتادن بازی تیمش در هفته دوازدهم لیگ برتر خبر داد.

طاهری: روی حرف کمیته فوتسال حرف نمیزنیم
علی طاهری ابتدا درباره اعتراض باشگاه گیتی پسند به فشردگی بازی‌های لیگ و درخواست از کمیته فوتسال برای به تعویق انداختن بازی این تیم در هفته دوازدهم مقابل منصوری قرچک، توضیح داد: ما اعتراضی نداشتیم و هر 6 بازیکنان را در اختیار تیم ملی هم قرار دادیم. اما پیرو درخواست سرمربی‌مان از کمیته فوتسال خواستیم بازی ما در هفته دوازدهم را یک روز به تعویق بیندازد اما افتخاری گفت پیش از این، با درخواست تیم دیگری برای تعویق بازی مخالفت کرده و امکان تعویق بازی ما هم وجود ندارد.
به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: وقتی کمیته فوتسال می‌گوید امکانش نیست، ما هم حرفی نداریم. بازیکنانمان را هم در اختیار تیم ملی قرار داده‌ایم چون داستان بازی تیم ملی و روسیه با بازی‌های گرند‌پری متفاوت است. بنده به عنوان یک فوتسالی که 10 سال در این رشته فعالیت کرده‌ام، می‌دانم چه حرفی را کجا بزنم.
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال که هفته قبل بعد از پنج جلسه غیبت برای اولین بار در جلسه هیات رئیسه شرکت کرد، درباره غیبت‌های زیادش تصریح کرد: زمان‌هایی که جلسات هیات رئیسه برگزار می‌شد، درگیر تیم های فوتبال و فوتسالمان بودیم. از طرفی هم زمان برگزاری جلسه را دیر اعلام می کردند اما خوشبختانه پیش از آخرین جلسه، تاریخ را یک هفته زودتر گفتند و من هم در آن شرکت کردم.
طاهری در ادامه به مشخص شدن زمان تنها بازی عقب افتاده لیگ در جلسه هیات رئیسه اشاره کرد و افزود: قرار شد بازی تیم های حفاری اهواز و پتروشیمی ماهشهر چهار روز پس از آخرین بازی نیم فصل اول برگزار شود.
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر و تحولاتی در تیم فوتسال این باشگاه در راه است یا نه، به ایسنا گفت: شایعه تغییرات از ابتدای فصل بوده اما فاصله این شایعه‌ها تا واقعیت بسیار زیاد است. به هر حال حضور لک در گیتی پسند با نظر شخصی من نبوده که بخواهد با نظر من هم برود. او با نظر هیات مدیره به اصفهان آمده و ما هم از او حمایت می‌کنیم. بنابراین لک با قدرت به کارش ادامه می دهد و تیم هم به جایگاه واقعی‌اش خواهد رسید.
طاهری در پایان در مورد وضعیت تیم فوتبال گیتی پسند در لیگ دسته یک نیز به ایسنا گفت: تیم فوتبال ما در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد اما اگر در بازی‌های داخل خانه امتیاز از دست نمی‌دادیم الآن صدرنشین بودیم. همچنین سرمربی تیم از لیگ یک شناخت زیادی ندارد و چند بازیکن لیگ برتریمان هم با جو این مسابقات بیگانه‌اند با این حال هدفمان صعود به لیگ برتر است چون تمام فاکتورهای یک تیم لیگ برتری را داریم.

دیدگاه‌ها