کد خبر : 1033073 | 18 دی 1392 ساعت 09:08 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس مخالف کاهش قیمت بلیت مسابقات

رئیس کمیته مسابقات از مخالفت باشگاه پرسپولیس برای کاهش قیمت بلیت مسابقات لیگ برتر خبر داد.

پرسپولیس مخالف کاهش قیمت بلیت مسابقات
غلامرضا بهروان در مورد اینکه چرا برخی از مسابقات در روزهای غیرتعطیل برگزار می‌شود گفت: با توجه به فشردگی برنامه مسابقات مجبور هستیم که هر 5 روز یک بار مسابقه برگزار کنیم و به همین دلیل بالاجبار برخی مسابقات در روزهای غیرتعطیل برگزار می‌شود. ما هم دوست داریم که مسابقات در روزهای تعطیل برگزار شود تا تماشاگران استقبال بیشتری از مسابقات انجام دهند و روز تعطیل فوتبال‌دوستان با فوتبال پر شود اما فشردگی برنامه این اجازه را به ما نمی‌دهد اگر دقت کنید در لیگ برتر انگلیس نیز برخی مسابقات در روزهای غیرتعطیل برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، وی در مورد کاهش قیمت بلیت‌های مسابقات و اینکه برخی تماشاگران گلایه دارند چرا بلیت‌های الکترونیک قیمتش کاهش پیدا نکرده گفت: روز گذشته جلسه‌ای برگزار کردیم و در این جلسه مسئولان باشگاه پرسپولیس به ما اعلام کردند که قیمت بلیت‌های مسابقات این تیم کاهش پیدا نکند و با همان قیمت سابق فروخته شود این در حالی است که باشگاه استقلال خواهان کاهش قیمت بلیت مسابقات بود اما اینگونه نمی‌شود که تماشاگران در بازی‌های استقلال بلیت را با یک قیمت و در بازی‌های پرسپولیس با یک قیمت دیگر بخرند باید به راهکارهای واحد برسیم البته بیشترین درآمد حاصل از بلیت‌فروشی متعلق به باشگاه‌ها است و آنها در این زمینه تصمیم‌گیرنده هستند.
وی در مورد اینکه چرا بازی پرسپولیس و فولاد در روز غیرتعطیل برگزار می‌شود گفت: به دلیل اینکه پیش از این هماهنگی‌هایی با علیرضا منصوریان سرمربی تیم زیر22 سال داشتیم و این تیم قرار است جمعه عازم مسابقات شود و باشگاه‌ها می‌خواهند از بازیکنانشان استفاده کنند به همین دلیل تاریخ 6 بهمن برای این مسابقه تعیین شد.
وی در مورد بلیت‌فروشی دربی گفت: در دربی هم بلیت به صورت کاغذی و هم به صورت الکترونیک فروخته می‌شود و تماشاگران مشکلی بابت این مسئله نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها