کد خبر : 1034521 | 02 بهمن 1392 ساعت 00:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

میرزایی: یک مدال جهانی طلب دارم

نفر اول وزن 97 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: در این سال‌ها فرصت‌های زیادی را از دست دادم، اما امسال باید ناکامی‌های سال‌های قبل را جبران کنم.

میرزایی: یک مدال جهانی طلب دارم
  جمال میرزایی در خصوص کسب عنوان نخست وزن 97 کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: بعد از تغییر وزن و حضور در یک وزن بالاتر سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور اول شدم و در انتخابی تیم ملی هم به دلیل مصدومیت دوم شدم. امسال هم با وجود بیماری قهرمان شدم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: تاکنون در هر مسابقه‌ای که مجوز داشتم و کادر فنی دستور داده است شرکت کردم، امسال هم سرماخرودگی شدیدی داشتم و زیر 90 کیلو بودم به طوری‌که از تمام حریفان سبک‌تر بودم و نمی‌خواستم کشتی بگیرم، اما شب وزن‌کشی با اصرار مسئولان همدان شرکت کردم و خوشبختانه تمام رقبا را شکست دادم.
میرزایی در پاسخ به این سوال که امسال مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و به نظر می‌رسد کادر فنی به دنبال گزینه‌ای مطمئن در کنار رضا یزدانی برای وزن 97 کیلو باشد، گفت: در این سال‌ها فرصت‌های زیادی را از دست دادم، اما امسال باید ناکامی‌های سال‌های قبل را جبران کنم. تمام تلاشم را در اردوهای تیم ملی انجام می‌دهم و در تمام مسابقاتی که کادر فنی صلاح بداند شرکت می‌کنم و هر تصمیمی که بگیرد، تابع خواهم بود.
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی تصریح کرد: تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی هست و به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی هستم. امسال دیگر تا آخر مبارزه خواهم کرد تا حقم را از کشتی بگیرم. امسال، سال من است و جهان یک مدال به من بدهکار است. امسال در لیگ هم کشتی‌های خوبی گرفتم و تمام حریفان را در لیگ و قهرمانی کشور شکست دادم.

دیدگاه‌ها