کد خبر : 1059974 | 26 اسفند 1392 ساعت 13:26 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرامرزی: کرانچار با فدراسیون مذاکره نکرده است

محمد فرامرزی هرگونه مذاکره سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.

فرامرزی: کرانچار با فدراسیون مذاکره نکرده است
محمد فرامرزی در خصوص خبری که امروز (دوشنبه) مبنی بر مذاکره زلاتکو کرانچار با فدراسیون فوتبال منتشر شد، عنوان کرد: از برخی رسانه‌ها گله‌مندیم که در این چند روز حاشیه‌های زیادی برای تیم ما درست کرده‌اند. باشگاه سپاهان همیشه در آرامش و بدون حاشیه کار خود را انجام می‌دهد و زلاتکو کرانچار هم نشان داده که دنبال حاشیه نیست و روی امواج حواشی حرکت نمی‌کند.
به نقل از تسنیم، وی با تکذیب مذاکره کرانچار با فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی‌روش افزود: در چند روز اخیر تنها این حاشیه نبوده و حتی اعلام شد ما با مربیان و بازیکنانی مذاکره کرده‌ایم تا برای فصل آینده از آنها استفاده کنیم، اخباری که به هیچ عنوان صحت ندارد. سپاهان اگر این فصل ایده‌آل نبوده اما بد هم کار نکرده است. متاسفانه این حاشیه‌ها را برای سپاهان می‌سازند تا در روند تیم‌مان خلل ایجاد کنند. هیئت مدیره و مسئولان باشگاه پیش از این بارها حمایت خود را از کرانچار اعلام کرده‌اند و باید بگویم او نه با باشگاهی و نه با فدراسیون فوتبال مذاکره کرده و نه ما با مربی جدیدی وارد مذاکره شده‌ایم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان و سخنگوی این باشگاه یادآور شد: صحبت‌های اخیر در خصوص کرانچار و باشگاه سپاهان صحت ندارد و به جدیت این شایعات را تکذیب می‌کنیم. کسانی هم که دنبال ایجاد حاشیه هستند بدانند این حاشیه‌ها تاثیری در روند ما ندارد و با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم.
فرامرزی گفت: برای تیم ملی و کارلوس کی‌روش آرزوی موفقیت می‌کنیم. هر کسی با فوتبال و شرایط تیم‌ها آشنایی داشته باشد خودش متوجه می‌شود که اکنون زمان تغییر کادر فنی تیم ملی نیست و می‌داند که این صحبت‌ها چیزی به جز حاشیه نیست.
وی روند تیم سپاهان را مناسب ارزیابی کرد و در این باره اظهار داشت: وضعیت ما در آسیا خوب است و در لیگ برتر نیز همچنان برای قهرمانی شانس داریم. باید بار دیگر تاکید کنم که کرانچار نه با فدراسیون فوتبال و نه هیچ باشگاهی مذاکره نکرده و تمرکزش تنها روی بازی‌های سپاهان است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر الاهلی امارات عنوان کرد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم، چرا که الاهلی یکی از تیم‌های خوب گروه ماست. تیم الاهلی در عربستان الهلال را متوقف کرده و مقابل السد هم که تیم قدرتمندی است، توانسته مساوی کند. این نشان می‌دهد که الاهلی تیم قدرتمندی است اما ما امیدواریم این تیم را از پیش رو برداریم.
فرامرزی تصریح کرد: ما توانستیم الهلال را در اصفهان شکست دهیم پس توانایی شکست الاهلی را نیز داریم. بدون شک اگر قدرت الاهلی بیشتر از الهلال نباشد کمتر نیست و امیدواریم بتوانیم روز چهارشنبه 3 امتیاز بازی مقابل این تیم را هم بگیریم.

دیدگاه‌ها