کد خبر : 1060151 | 28 اسفند 1392 ساعت 11:04 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری یاسوج از لیگ دسته اول کناره‌گیری کرد

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در واکنش به تغییر رای کمیته انضباطی از لیگ دسته اول فوتبال کناره‌گیری کرد.

شهرداری یاسوج از لیگ دسته اول کناره‌گیری کرد
دیدار دو تیم شهرداری یاسوج و نیروی زمینی در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته اول قرار بود 15 دی‌ماه در یاسوج برگزار شود که به علت بارش شدید برف این بازی برگزار نشد و مقرر شد در تاریخ 26 دی‌ماه این بازی انجام شود اما یک روز پیش از آغاز این بازی کمیته انضباطی رای‌ به پیروزی تیم نیروی زمینی داد.
به گزارش فارس، این موضوع با اعتراض مسئولان شهرداری یاسوج همراه بود که پس از این اعتراض رای کمیته در تاریخ 18/12 صادر شد مبنی بر اینکه بازی باید برگزار شود اما این پایان موضوع نبود و بار دیگر روز گذشته رای‌ دیگری مبنی بر انجام بازی در شهر قزوین و بدون تماشاگر صادر و این مسئله باعث شد تا مسئولان شهرداری یاسوج کناره‌گیری خود را از لیگ دسته اول اعلام کنند.
پرویز موسوی رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: زمانی که من این موضوع را دیدم خودم از سمتم استعفا کردم و طبق نامه‌ای کناره‌گیری شهرداری یاسوج را نیز به سازمان لیگ اعلام کردیم. نمی‌دانم چرا باید حق و حقوقمان پایمال شود. به همین راحتی نمی‌توان از حق و حقوق گذشت چرا تیم‌هایی که قدرت دارند هر کاری انجام می‌دهند. بازی به دلیل شرایط جوی لغو شده است آن وقت چه ربطی دارد که در شهر بی‌طرف و بدون تماشاگر برگزار شود.
وی ادامه داد: در مدت 45 روز 3 بار رای این بازی تغییر کرد. مطمئن باشید تا زمانی که این رای بازنگردد نه من و نه شهرداری یاسوج بازنخواهیم گشت. جالب این است که زمانی که قرار بود ما در 26 دی‌ماه بازی کنیم و یک روز پیش از آن فاکسی به ما رسید مبنی بر اینکه بازی 3 بر صفر به سود نیروی زمینی اعلام شده سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون به هیچ‌عنوان از این موضوع خبر نداشتند. امیدوارم به این مسئله رسیدگی شود و رای عادلانه‌ای صادر شود.

دیدگاه‌ها