کد خبر : 1060796 | 09 فروردين 1393 ساعت 12:53 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرامرزی: شانس‌مان برای کسب سهمیه کم شد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: علاوه بر عملکرد خوب سایپا نحوه قضاوت داور نیز در عدم نتیجه‌گیری ما در این دیدار مؤثر بود.

فرامرزی: شانس‌مان برای کسب سهمیه کم شد
محمد فرامرزی در مورد تساوی سپاهان مقابل سایپا و اینکه امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ شد، عنوان کرد: پس از دیدار مقابل سایپا شانس‌مان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کم شد اما هنوز هیچ چیز به صورت 100درصد مشخص نیست و همچنان به این موضوع امیدوار هستیم.
به نقل از فارس، وی افزود: در این دیدار شرایط خاصی بر مسابقه حاکم بود و بازیکنان ما از لحاظ روحی در وضعیت خوبی نبودند. سایپا با توجه به شرایطی که در جدول داشت با خیال راحت در میدان حاضر شده بود و هیچ استرسی نداشت. بازیکنان ما با توجه به شکست مقابل الاهلی و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا استرس زیادی داشتند و تحت‌الشعاع این مسئله قرار گرفتند.
سرپرست سپاهان تأکید کرد: گل اول را بسیار غیرمنتظره دریافت کردیم اما باز هم توانستیم به بازی برگردیم و دو بر یک از حریفمان پیش افتادیم. متأسفانه بار دیگر عدم تمرکز سپاهان در 15 دقیقه پایانی مسابقه باعث شد نتوانیم از اندوخته خود دفاع کنیم و با دریافت گل تساوی تنها با یک امتیاز میدان را ترک کردیم.
فرامرزی با انتقاد از عملکرد داوران دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: به غیر از بازی خوب سایپا که ما را از کسب پیروزی دور کرد عملکرد تیم داوری نیز در این مسئله تأثیرگذار بود. کمک داور اول اشتباهات فاحشی انجام داد و گلی که دریافت کردیم روی پرچم اشتباه این داور برای گرفتن اوت بود. داور وسط نیز مرتکب چند اشتباه شد. در جریان بازی چند بار اعتراض کردیم اما فریادمان به گوش کسی نرسید. خواهش من از کمیته داوران این است که در چند هفته پایانی با توجه به حساسیت بازی‌ها از داورانی استفاده کنند که از عهده برگزاری بازی برمی‌آیند. متأسفانه اخطارهایی که داده شد وضعیت ما را تحت‌الشعاع قرار داد اما امیدوارم با وجود این شرایط باز هم بتوانیم 3 امتیاز دیدارهای آینده را کسب کنیم و یکی از سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا را به سپاهان اختصاص دهیم.
وی در مورد دیدار سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: هر چند از 3 بازی دور رفت تنها 3 امتیاز کسب کردیم اما این اندوخته می‌تواند با کسب نتیجه در دیدارهای دور برگشت منتج به صعود سپاهان به مرحله بعدی شود. شرایط سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا چندان بد نیست و می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
فرامرزی در مورد وضعیت مصدومان سپاهان یادآور شد: خدا را شکر بازیکن محرومی در ترکیب سپاهان حضور ندارد، تنها یکی دو بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند که البته مشکل خاصی نیست و می‌توانند به بازی برسند. اقدامات فوری و مؤثر توسط کادر پزشکی روی پای محرم نوید‌کیا انجام می‌شود و او می‌تواند در دیدار روز سه‌شنبه مقابل الاهلی امارات برای سپاهان به میدان برود.

دیدگاه‌ها