کد خبر : 1152608 | 21 تیر 1393 ساعت 13:23 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی: می‌خواهند با 300 میلیون تیم‌داری کنند

سرمربی فصل گذشته تیم شهرداری ساوه گفت: برخی می‌خواهند با 300 میلیون تیم بدهند! آنها از من می‌خواهند یک سری بازیکن بیاورم و بعد دور هم همین 300 میلیون را خرج کنیم!

ابطحی: می‌خواهند با 300 میلیون تیم‌داری کنند
سیدمهدی ابطحی در مورد وضعیتش برای لیگ فصل آینده گفت: بعد از ناکامی‌هایی که فوتسال اخیرا داشته و در مسابقات آسیایی هم موفق عمل نکردیم انگار باشگاه‌ها خیلی برای‌شان فوتسال مهم نیست. قبلا اگر از نظر رسیدگی و حمایت وضعیت فوتسال از 100، 80 بود، حالا فکر می‌کنم این عدد 50 باشد. رفتارها و برخوردهایی که می‌شود همه باعث شده امروز فوتسال این وضعیت را پیدا کند. این رشته امروز نوسان دارد.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: با برخی تیم‌ها صحبت کرده‌ام، می‌گویند با 300 میلیون می‌خواهند تیم بدهند. از من می‌خواهند یک سری بازیکن بیاورم و بعد دور هم همین 300 میلیون را خرج کنیم! رقم‌ها برای هزینه کردن این باشگاه‌ها در فوتسال ضعیف است. من با دو سه تیم مذاکره داشته‌ام اما دوست ندارم تا زمانی که چیزی قطعی نشده اسمی از آنها بیاورم.
این مربی که سال گذشته را در تیم شهرداری ساوه سپری کرد، خاطرنشان کرد: من فصل قبل با شرایط خاصی به این تیم رفتم. مجبور بودم نزدیک تهران باشم و به همین دلیل دو سه پیشنهاد خیلی خوبی که از تیم‌های مطرح داشتم را رد کردم، همچنین چند دوست خیلی خوب و متفاوت بودند که مرا مصر کردند در ساوه حاضر شوم. با دبیری در آستانه قرارداد بودم اما لحظه آخر مشکلی پیش آمد و از آنها عذرخواهی کردم که نمی‌توانم همکاری کنم. حفاری هم تا روز آخر می‌خواست با من کار کند و مربی نگرفته بودند که حضورم در این تیم به خاطر مشکل خودم منتفی شد.

دیدگاه‌ها