کد خبر : 1167418 | 26 مرداد 1393 ساعت 10:35 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک تیم ملی شیلی به اینتر پیوست

هافبک تیم ملی فوتبال شیلی با قراردادی چهار ساله به اینتر پیوست.

هافبک تیم ملی شیلی به اینتر پیوست
باشگاه اینتر از نهایی شدن توافق با گری مدل، هافبک تیم ملی فوتبال شیلی خبر داد و این بازیکن در فصل جدید با پیراهن اینتر به میدان خواهد رفت.
به گزارش ایسنا، قرارداد این بازیکن شیلیایی با اینتر چهار ساله است. مدل در تیم کاردیف سیتی ولز بازی می‌کرد. او در جام‌جهانی 2014 نمایش بسیار خوبی با تیم ملی فوتبال شیلی داشت و عملکرد خوب او باعث شد تا باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند اما در نهایت این اینتر بود که توانست او را جذب کند.
مدل هم یک مدافع است و هم می‌تواند در پست هافبک دفاعی بازی کند. او پس از بستن قرارداد با این تیم ایتالیایی در گفت‌وگویی که با سایت رسمی این باشگاه داشت، گفت: وقتی بچه بودم همه می خواستند من را ناامید کنند و زمین بزنند اما مقاومت کردم و با تلاش به این جایگاه رسیدم. خوشحالم که به تیم بزرگ اینتر پیوسته‌ام. امیدوارم که بتوانم بازی‌های خوبی را برای این تیم به نمایش بگذارم.
اینتر فصل قبل با هدایت والتر ماتزاری نتایج خوبی به دست نیاورد و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما با خریدهای خوبی که در فصل جابجایی تابستانی داشته است یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها