کد خبر : 1171091 | 15 شهریور 1393 ساعت 23:57 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال قهرمانی جهان - لهستان

معروف: شکست برابر فرانسه را جبران کردیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: با پیروزی برابر بلژیک توانستیم شکست بازی گذشته مقابل فرانسه را جبران کنیم.

معروف: شکست برابر فرانسه را جبران کردیم
 سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال مردان ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان با ابراز خوشحالی از نتیجه‌ای که تیم ملی کسب کرده، گفت: طبیعتاً خیلی خوشحالیم چون به افتخاری رسیده‌ایم که برای اولین اتفاق افتاده است. برای فردا باید آماده باشیم که هر 3 امتیاز بازی را از پورتوریکو بگیریم تا هم این مرحله را با پیروزی تمام کنیم و هم با برد به مرحله دوم برویم.

به گزارش فارس، معروف همچنین این پیروزی را جبران شکست فرانسه خواند و گفت: ما بازی را بد شروع کردیم، اما بازی را ادامه دادیم تا توانستیم آن را به دست گرفته و برنده شویم؛ البته بلژیک در ست سوم خیلی خوب سرویس زد ولی در ست چهارم بازیکنان جایگزین در زمین ایران کمک کردند تا شرایط به نفع ما تغییر کند و با پیروزی برابر بلژیک، شکست فرانسه را تا حدودی جبران کنیم.

در ادامه از معروف؛ به عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی 2014 درباره سطح پاسوری و پاسورهای این مسابقات سئوالی پرسیده شد که او چنین پاسخ داد: پاسورهای خیلی خوب با پرستیژها و تکنیک‌های متفاوتی در تیم‌های مختلف جهان و همچنین در این مسابقات حضور دارند و این باعث افتخارم است که در جمع چنین پاسورهایی به عنوان بهترین پاسور انتخاب شده‌ام.

از معروف درخصوص الگوی پاسوری‌اش سؤال شد و او گفت: وقتی جوان بودم، ریکاردو؛ پاسور برزیل را دوست داشتم، اما الان دیگر الگو ندارم.

از او درباره تاثیر مربیانی مثل ولاسکو بر پاسوری مثل معروف سوال شد که کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که هر مربی، مثل یک معلم یک‌سری چیزها را به هر بازیکنی یاد می‌دهد و من هم سعی کرده‌ام از هر مربی یاد بگیرم.

دیدگاه‌ها