کد خبر : 1178897 | 22 مهر 1393 ساعت 17:03 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

اگر فدراسیون دستور بدهد

کاظمی: سازمان لیگ، مسابقات را تعطیل می‌کند

دبیر سازمان لیگ ادعا می‌ کند این سازمان هم مثل فدراسیون فوتبال با تعطیلی لیگ‌برتر برای گرفتن حق واقعی فوتبال از صداوسیما موافق هستند.

کاظمی: سازمان لیگ، مسابقات را تعطیل می‌کند
علی کاظمی در این باره به "ورزش سه" گفت: بحث حق پخش، بحثی است که 4 بخش فوتبال از آن نفع می‌ برند. 80درصد که به باشگاه ها می‌ رسد، 10درصد به فدراسیون، 5درصد به سازمان لیگ و 5 درصد هم به هیات فوتبال استان هایی که در لیگ‌برتر تیم دارند. اگر شما به این مساله دقت کنید می‌ فهمید که هر چقدر رقم حق پخش زیاد شود، فوتبال هم نفعی بیشتر از نظر مالی می‌ برد پس ما هم با تعطیلی لیگ موافق هستیم.

او ادامه داد: الان مجلس به مساله حق پخش ورود کرد و هم از صداوسیما و هم فدراسیون فوتبال خواسته که ماجرا را سریع تر حل کنند. تعطیلی لیگ هم می‌ تواند در راستای همین هدف باشد پس فکر نمی‌ کنم افتادن این اتفاق چیز چندان عجیبی باشد.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال سازمان لیگ را در جریان تعطیلی لیگ گذاشته هم گفت: این مساله چیز جدید نیست، پارسال هم قرار بود لیگ تعطیل شود اما بعد از بررسی ها منافع فوتبال در این دیده شد که لیگ تا انتها ادامه پیدا کند. حالا اینکه این فصل این موضوع را به ما اطلاع دادند یا نه جواب من منفی است. هنوز ما نامه ای از فدراسیون فوتبال در این باره دریافت نکرده ایم.

او گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد لیگ تعطیل می‌ شود. سازمان لیگ مجری تصمیمات فدراسیون فوتبال است اگر هیات رئیسه یا حتی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرند که لیگ تعطیل شود ما حتما این کار را می‌ کنیم.

دیدگاه‌ها