کد خبر : 1181085 | 03 آبان 1393 ساعت 11:15 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

زامورانو: انریکه دیوانه شکست دادن بارسا بود

ایوان زامورانو، مهاجم سابق رئال مادرید عنوان که لوئیس انریکه دیوانه وار خواهان شکست دادن بارسلونا بود.

زامورانو: انریکه دیوانه شکست دادن بارسا بود
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه پیش از انتقالش به بارسلونا در سال 1996، در رئال مادرید بازی می‌کرد و هم تیمی ایوان زامورانو بود. زامورانو که سال 94-95، در پیروزی مشهور 5-0 رئال مقابل بارسلونا هت تریک کرده بود، در مصاحبه ای با آ.اس از انگیزه بالای انریکه برای شکست دادن بارسا صحبت کرد.

ال کلاسیکو

من مشکلات زیادی برای حریف ایجاد کردم. در بازی 5-0، سه گل زدم و یک توپ به تیرک زدم. گل دیگر را لوئیس انریکه به ثمر رساند و گل پنجم را آماویسکا به ثمر رساند.

مادرید

اولین چیزی که شما یاد می‌گیرید این است که باید برنده باشید و همین موضوع شما را متوجه می‌کند که رقابت بین دو تیم، فراتر از فوتبال است و می‌توان در آن، مسائل اجتماعی، سیاسی، مشکلات و جدایی طلبی را دید. این سبک بازی‌ها، بازیکنان را با انگیزه می‌کند. من در ال کلاسیکو حاضر بودم و به اندازه ی کافی خوش شانس بودم که بتوانم گل‌های مهمی برای تیمم به ثمر برسانم."

لوئیس انریکه

تاثیر زیادی روی برد 5-0 رئال مقابل بارسا داشت. یکی از شب‌های جادویی بود که یک بازیکن تجبه می‌کند. لوئیس انریکه بازیکن این بازی ها بود. او بسیار با انگیزه بر سر تمرینات می‌آمد و به سختی تلاش می‌کرد. در بازی ها هم سخت کوش بود. در ال کلاسیکو، ناگهان انریکه تغییر کرد و دیوانه وار به دنبال پیروزی مقابل بارسلونا بود. امروز این روحیه را در دیگر بازیکنان می‌بینم."

دیدگاه‌ها