کد خبر : 1181177 | 03 آبان 1393 ساعت 17:56 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

سومین دوره مسابقات گرندپریکس – منچستر؛

حریفان‌ اسبقی و معتمد مشخص شدند

با برگزاری مراسم قرعه کشی وزن 68- کیلوگرم، نمایندگان ایران، حریفان خود را در سومین مرحله از مسابقات گرندپریکس شناختند.

حریفان‌ اسبقی و معتمد مشخص شدند
 مبارزات جذاب و دیدنی ستارگان تکواندوی جهان در سومین مرحله مسابقات گرندپریکس، از دیروز (جمعه) به مدت 3 روز با حضور 237 تکواندوکار (119 تکواندوکار مرد و 118 تکواندوکار زن) از 59 کشور در سالن مرکزی شهر منچستر آغاز شده است.

به گزارش فارس، در این رقابت‌ها که نفرات اول تا 31 رنکینگ المپیکی مجاز به حضور هستند، به نفرات اول، 40 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک و 5 هزار دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود، نفر دوم 24 امتیاز و 3 هزار دلار و نفرات سوم هم 14.4 امتیاز و هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.

فردا (یکشنبه) و در سومین و آخرین روز این مسابقات، مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان از ساعت 9 صبح به وقت محلی پیگیری خواهد شد که از تیم ایران بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد به دیدار رقبای خود می روند.

ظهر امروز (شنبه) و پس از انجام وزنکشی، مراسم قرعه کشی این 2 وزن پیگیری شد که بر این اساس، بهنام اسبقی، تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان پس از یکدور استراحت با برنده دیدار "والدیسلاو ارونته" از مولداوی (دارنده مدال برنز جهان و قهرمانی اروپا) و "مایکل هاروی" از انگلیس (قهرمان اروپا و نایب قهرمان جهان) مبارزه خواهد کرد.

در آن سوی جدول، محمد باقری معتمد، دیگر نماینده ایران در این وزن، ابتدا با "مارتین استامپر" از انگلیس (دارنده مدال برنز جهان و نایب قهرمان اروپا) رقابت می کند و در صورت پیروزی با برنده مبارزه "ماریو سیلوا" از پرتغال (دارنده مدال نقره المپیک جوانان) و "جردن گایلی" از انگلیس رو در رو می شود.

در این وزن 28 تکواندوکار رقابت خواهند کرد.

با تغییر در روند برگزاری مراسم قرعه کشی و با اعلام مسئولین برگزاری مسابقات در این دوره از رقابتهای گرندپریکس، قرعه کشی مبارزات هر وزن پس از انجام وزنکشی تکواندوکاران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها