کد خبر : 1188478 | 10 آذر 1393 ساعت 11:40 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرورش‌خواه:

بهترین نفر برای موفقیت استقلال قلعه‌نویی است

استقلال در آستانه بازی با راه آهن است و هنوز برخی از پیشکسوتان این تیم در مقام حمایت از سرمربی استقلال و بازیکنان این تیم بر آمده‌اند.

بهترین نفر برای موفقیت استقلال قلعه‌نویی است
بهروز پرورش خواه بازیکن سابق استقلال در صحبتی با "ورزش سه" می‌گوید: در هر تیمی بحران به وجود می آید اما آن چیزی که مشخص است استقلال نفرات خیلی خوبی دارد که جز بهترینهای لیگ هستند و همه آنها را قبول دارند اگرچه آنها به دلایل مختلف از جمله بازگشت از جام جهانی و اردوهای مختلف شاید فوتبال زده وخسته باشند اما قطعاً توانایی بازگشت به بهترین شرایط را دارند و می توانند استقلال را به شرایط خوب بازگردانند.

پرورش‌خواه در ادامه می‌گوید: به عقیده من بهترین نفر که بتواند استقلال را از این شرایط نجات دهد شخص خود قلعه نوعی است که تیم را به شرایط خوب برگرداند، چرا که او با شناخت کاملی که از بازیکنان دارد و همچنین تجربه بالایش می تواند تیم را به موفقیت برساند و استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند.

پرورش خواه در پایان می‌گوید: متاسفانه من در چند روز گذشته صحبتهایی کردم اما نمی دانم چرا حرفهای من کمی تحریف شد و صحبتهای من را آنطور که زده شده بود را بیان نکردند،من باید بگویم که استقلال می تواند به موفقیت برسد و موفقیت استقلال باعث خوشحالی مردم می شود و این مهمترین مسئله است.

دیدگاه‌ها