کد خبر : 1193259 | 05 دی 1393 ساعت 11:31 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

قوچان‌نژاد: هیچ اولتیماتومی دریافت نکرده‌ام

مهاجم ایرانی الکویت می‌گوید هیچ‌گونه هشدار و یا اولتیماتومی را از این باشگاه کویتی دریافت نکرده است و بعد از جام ملت‌های آسیا به کویت برمی‌گردد تا زمینه را برای قهرمانی تیمش در جام‌های مختلف فراهم کند.

قوچان‌نژاد: هیچ اولتیماتومی دریافت نکرده‌ام
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رضا قوچان‌نژاد در فصل جابه‌جایی تابستانی به الکویت پیوست. او در این تیم کویتی شروعی خیره‌کننده داشت و توانست بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد اما رفته رفته عملکرد او در این تیم کویتی بدتر شد و چند بازی است که در ترکیب اصلی این تیم به میدان نمی‌رود.

رسانه‌های کویتی در روزهای اخیر از جدایی قوچان‌نژاد از الکویت سخن به میان آورده و اعلام کردند که الکویت به دنبال انتخاب جانشینی برای قوچان‌نژاد است. این بازیکن ایرانی در گفت‌وگویی که با سایت عربی کوره داشت تاکید کرد که هیچ‌گونه هشدار و یا اولتیماتومی را از باشگاه الکویت دریافت نکرده است و نهایت تلاش خود را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی الکویت انجام می‌دهد.

او گفت: من در 9 بازی که به میدان رفته‌ام 8 گل به ثمر رسانده‌ام و این آمار خوبی است؛ به ویژه این که در آغاز راه با این تیم کویتی هستم.

او ادامه داد: بعد از جام ملت‌های آسیا به کویت برمی‌گردم تا برای الکویت بازی کنم. نهایت تلاش خود را می‌کنم و دیگر همه چیز به سرمربی تیم بستگی دارد.

دیدگاه‌ها